BITE noslēdz klientu apkalpošanas centru digitalizācijas projektu
Līdz ar jauna digitālā koncepta klientu apkalpošanas centra jeb salona atklāšanu Ventspilī, mobilo sakaru operators BITE ir noslēdzis vērienīgo salonu digitalizācijas jeb modernizēšanas projektu, kas tika aizsākts 2016.gada nogalē un kurā kopumā investēti vairāk nekā 2 miljoni eiro.
BITES klientu apkalpošanas centru modernizēšana tika uzsākta ar mērķi nodrošināt Latvijas iedzīvotājiem vēl personiskāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot viņu mobilo sakaru lietošanas un iepirkšanās pieredzi. Tādējādi projekta ietvaros mainīts ne tikai salonu dizains un iekārtojums. To kopējā telpu platība ir palielināta par 50%, bet produktu klāsts kļuvis trīs reizes plašāks.
“BITES prioritāte vienmēr ir bijuši klienti. Lai nodrošinātu viņiem augstākā līmeņa apkalpošanu, salonu modernizācijas projekta ievaros esam ne tikai būtiski paplašinājuši tajos pieejamo ierīču klāstu un paaugstinājuši to darbinieku kompetences. Domājot par klientu ērtībām, salonu telpas ir kļuvušas daudz modernākas un plašākas. Par to, ka pārmaiņas bijušas efektīvas, liecina ne vien klientu pozitīvās atsauksmes, bet arī fakts, ka apmeklētāju plūsma mūsu salonos pēdējo divu gadu laikā ir palielinājusies par 24%,” informē BITES vadītājs Kaspars Buls.
Digitālā koncepta ieviešanu BITE uzsāka 2016.gada rudenī, rekonstruējot salonu Saharova ielā 20a, Rīgā (lielveikala “Maxima” telpās). Savukārt kā pēdējais nule kā pārveidots salons, kas jau 10 gadus, proti, kopš tā atklāšanas brīža, atrodas tirdzniecības centrā “Tobago” – Lielajā prospektā 3/5, Ventspilī.
Paplašinot ierasto klientu apkalpošanas standartu, salonu modernizācijas projekta ietvaros izveidoti arī vairāki BITES Jauno tehnoloģiju parki. Tiem raksturīga ļoti bagātīgs preču un pakalpojumu klāsts un plaša demo ierīču zona, kurā ikviens interesents var izmēģināt jaunākās, inovatīvākās ierīces pirms lēmuma pieņemšanas par to iegādi.
BITES vadītājs norāda, ka šajos parkos sev piemērotākās ierīces atrod pat prasīgākie tehnoloģiju lietotāji. Iemesls? To piedāvājumā ir vairāk nekā 100 dažādas ierīces un vairāki simti aksesuāru – sākot no viedtālruņiem un viedpulksteņiem un beidzot ar droniem, eholotēm, elektroskūteriem, “gudrajiem” putekļusūcējiem un televizoriem, kā arī mūsdienīgiem risinājumiem mājokļa un biznesa drošībai.
“Īpaši lepojamies ar mūsu jaunāko tehnoloģiju parku, kurš atrodas iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole”. Investējot teju 200 000 eiro, esam radījuši īpaši modernu un interaktīvu vidi, kurā ļauties aizraujošiem piedzīvojumiem tehnoloģiju pasaulē un kas lieliski iederas šī centra koncepcijā. Esam pārliecināti, ka šis kļūs par populārāko BITES Jauno tehnoloģiju parku Latvijā,” uzsver K.Buls, piebilstot, ka šajā parkā pilna servisa pakalpojumus var saņemt ikviens BITES klients – arī uzņēmēji.
Kopumā operatora tīklā šobrīd ir septiņi tehnoloģiju parki. Tie atrodas lielākajos tirdzniecības centros Rīgā (“Akropole”, “Alfa”, “Domina”, “Origo”, “Rīga Plaza” un “Spice”) un Daugavpilī (“Ditton”).
Šobrīd BITES tīklā ir 37 klientu apkalpošanas centri visā Latvijā. Tajos iespējams ne vien izmēģināt un iegādāties mobilās ierīces, bet arī ātri un droši pārnest datus no vecā telefona uz jaunu, sagatavot ierīces darbam, saņemt profesionālas konsultācijas, tostarp praktiskus padomus ierīču un mobilo aplikāciju efektīvai lietošanai u.tml.
BITE ir straujāk augošais mobilo sakaru operators Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vēlmēm un vajadzībām pielāgotus mobilo sakaru pakalpojumus. Tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Šobrīd jaudīgais BITES 4G internets ir pieejams jau 99% valsts iedzīvotāju.