Rēķini un maksājumi

Rēķinu apmaksa

Ja Tev izveidojas pārmaksa, tā automātiski tiks novirzīta nākamo rēķinu apmaksai. 

Ja nepieciešams maksājumu atgriezt, jāuzraksta iesniegums par pārmaksas vai kļūdainā maksājumu atgriešanu. Iesniegumu var uzrakstīt salonā, atsūtīt pa pastu uz adresi SIA Bite Latvija, Uriekstes iela 2A, LV-1005, Latvija. Ja izmanto www.eparaksts.lv, vari atsūtīt iesniegumu ar e-parakstu uz info@bite.lv.  
 

Vai atbilde bija noderīga?

Veicot maksājumu, atceries, ka maksājuma mērķī jānorāda tikai klienta numurs (tikai ciparus), par kuru maksāsi.

Vai atbilde bija noderīga?

Nepieciešams sagatavot maksājuma uzdevumu vai čeku un kopā ar pareizo klienta numuru nosūtīt uz e-pastu info@bite.lv.

Vai atbilde bija noderīga?

Termiņš: Saņemtais rēķins jāsamaksā līdz kārtējā mēneša 20. datumam.

Kas jānorāda maksājumā: Veicot samaksu interneta bankā, Tev jānorāda: summa un Tavs klienta numurs. Šo informāciju vari apskatīt mūsu sūtītajā SMS mēneša sākumā.

Ja Tu apmaksā rēķinu kādam citam Bites klientam, noteikti norādi viņa klienta numuru.

Apstiprinājums samaksai: Kad būsim saņēmuši no Tevis samaksu, nosūtīsim SMS uz Tavu numuru. Gadījumā, ja nevēlies saņemt šādu SMS, zvani 1601 vai raksti info@bite.lv un par to mūs informē.

Maksājuma dalīšana: Mēs uzskatām, ka rēķins ir samaksāts tikai tad, ja esam no Tevis saņēmuši pilnu samaksu norādītajai summai. Ja samaksa veikta daļēji, trūkstošā summa (pēc 20. datuma) tiek uztverta kā kavēts maksājums (parāds). Ja to nenosedz un nereaģē uz mūsu atgādinājumiem, esam tiesīgi ierobežot Tev sniegtos pakalpojumus, ja vien neesi individuāli vienojies ar mūsu konsultantu.

Vai atbilde bija noderīga?

Drošības pēc sagatavo maksājuma uzdevumu vai čeku un kopā ar savu klienta numuru nosūti uz e-pastu info@bite.lv, pārbaudīsim, vai viss ir kārtībā. 

Vai atbilde bija noderīga?

Jā, to ir iespējams izdarīt ManaBite pašapkalpošanās portālā un aplikācijā. Ienākot savā profilā, izvēlies pogu apmaksāt blakus vajadzīgajam rēķinam. Tev atvērsies logs, kurā redzēsi iespēju apmaksāt rēķinu ar internetbanku, bet blakus būs izvēlne kredītkarte. Atceries, ka kredītkartei ir jābūt reģistrētai iespējai veikt drošus pirkumus internetā. 

Vai atbilde bija noderīga?

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
Izmaksu kontrole0,00
Paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšana0,00
Numura slēpšana0,00
Numura noteicējs0,00
SIM kartes atmiņas pārkopēšana 0,00

 

 

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem līdz 65 g.v.)2,95 /mēn.
Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem virs 65 g.v.)1,21 /mēn.
Rēķina piegāde internetbankā0,30 /mēn.
Pakalpojuma apturēšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem)7,00
Maksa par pakalpojumu ierobežošanu5,00

 

 

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)Izņēmuma gadījumi, kad tas Tev nemaksās neko
Bites privāto klientu apkalpošanas tālrunis: 16010,29 /saruna* 
Bites biznesa klientu apkalpošanas tālrunis: 225500000,29 /saruna* 
Bites klientu apkalpošanas tālrunis, zvanot no ārzemēm: 258516010,29 /saruna* 
Numura īpašnieka maiņa7,00
-  Pārnākot pie Bites no cita operatora 
Numura maiņa2,00Atceries, ka jauna numura pieslēgšana vienmēr būs bez maksas
Numura slēgšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem)7,00 
Pakalpojumu atjaunošanas maksa5,00 
SIM kartes maksa5,00 
SIM kartes maiņa5,00
-  Bezmaksas, ja vēlēsies samainīt savu 3G SIM pret 4G SIM karti
-  Ja vēlēsies atkārtoti nomainīt 4G SIM karti uz 4G SIM karti, tad gan būs jārēķinās ar papildu izmaksām
Maksājuma atlikšana5,00** 
Detalizēts pakalpojumu pārskats e-pastā2,00Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas!
Detalizēts pakalpojumu pārskats pasta vēstulē2,00Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! 
Detalizēts pakalpojumu pārskats Bites salonos2,00Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! 

*Maksas zvans, izņemot normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos.
**Maksa spēkā no 20.10.2023.


Home3 pakalpojumu cenrādis

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
Home3 vienreizēja pieslēguma maksa5,00
Papildu dekodera uzstādīšanas maksa21,34
Interneta signāla pastiprinātāja uzstādīšana30,00
Maksa par pulti (ja tā bojāta klienta vainas dēļ un ārpus garantijas)10,00
Meistara ceļa izdevumi0,70 /km


 

Tehniķa vizīte

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
- Bitē iegādātā 5G iekštelpu / ārtelpu rūtera / antenas uzstādīšana
- Go3 instalācija
- Divu pakalpojumu savienošana viena apmeklējuma laikā (piemēram, 5G rūtera + Go3 uzstādīšana)
50,00
Citi servisi vizītes laikā40,00 /stundā


 

Optiskā interneta pakalpojumu cenrādis

PakalpojumsCena EUR (ar PVN)
1. Kabeļa maiņa; kabeļa pagarināšana; pieslēguma punkta pārnešana dzīvokļa robežās uz vienu punktu: 
   1.1. Slēdzot jaunu līgumu10,00
   1.2. Neslēdzot jaunu līgumu 
      1.2.1. Līdz 5 metriem25,00
      1.2.2. No 5 metriem līdz 20 metriem35,00
      1.2.3. Virs 20 metriem40,00
2. Tehniķa izsaukums25,00
3. Slēguma atjaunošana vai cita montāžas elementa bojājuma novēršana25,00
4. Bateriju nomaiņa aparatūrā25,00
5. Citas aparatūras pieslēgšana ar klienta instalācijas elementiem un materiāliem30,00
6. Piemaksa par steidzamu darbu izpildi (ārpus kārtas)50,00
7. Kabeļa pieslēgšana rozetei, rozetes defektācija un bojājumu novēršana25,00
8. Klienta vainas dēļ bojātas vai nozaudētas uztvērēja tālvadības pults, barošanas bloka vai telefona aparāta nomaiņa30,00
9. Pakalpojuma pārnešana uz citu adresi (dzīvesvietas maiņa): 
   9.1. Slēdzot jaunu līgumu jaunajā dzīvesvietā10,00
   9.2. Turpinot iepriekšējo līgumu jaunajā dzīvesvietā (ir iespējams tikai, ja jaunajā adresē tiek pieslēgts iepriekš izmantotais pakalpojums, ja tehniski tas ir pieejams un ja abonēšanas maksa atbilst iepriekšējai abonēšanas maksai)25,00


 

Vai atbilde bija noderīga?

Maksājot ManaBitē, vienalga, vai ar internetbaku, vai izmantojot kredītkarti, maksājumi ienāk 20 minūšu laikā. 
Maksājumi no internetbankām par pēcapmaksas numuru apmaksu parasti ienāk 2-3 stundu laikā, kredīts priekšapmaksas kartēm internetbankā tiek papildināts 20 minūšu laikā. 
Narvessen, E-lats, maksājumi no citām internetbankām (no bankām, kuros Bitei nav maksājumu konti) ienāk 2 darba dienu laikā. 
Latvijas pasts maksājumi ienāk 2-3 darba dienu laikā. 
Maxima maksājumi ienāk nākamajā darba dienā. 
Maksājumi no ārzemju bankām parasti ienāk 3-4 darba dienu laikā. 

 

Vai atbilde bija noderīga?

Šo pakalpojumu vari pieslēgt savā bankā. Sazinies ar savu banku un pilnvaro to saņemt un apmaksāt Bite rēķinus Tavā internetbankā. Atceries - ja pieslēgsi šo pakalpojumu šomēnes, pirmais automātiskais rēķins tiks piegādāts uz Tavu banku nākamajā mēnesī.  

Šo pakalpojumu nodrošina visas bankas. SEB bankas un Swedbank klientiem rēķinu piegāde izmaksā 0,30 €/mēn., kas tiek iekļauta Bites rēķinā. Ja esi citas bankas klients, aicinām par šī pakalpojuma izmaksām interesēties savā bankā.
 

Vai atbilde bija noderīga?

Visātrāk apmaksāt Bites rēķinu var ManaBite pašapkalpošanās portālā un aplikācijā (atceries, ka Tev nebūs piemērota komisijas maksa).

Tāpat iespējams veikt pārskaitījumu uz kādu no mūsu bankas kontiem no Latvijas vai ārzemju bankām. Lai apmaksātu BITE pēcapmaksas rēķinu, vari izmantot kādu no šiem kontiem: 
SWEDBANK:  LV28HABA0551011488678  
SEB banka:     LV40UNLA0050013086498 
DNB/LUMINOR:    LV65RIKO0000084294942
Veicot maksājumu, atceries maksājuma mērķī norādīt tikai savu klienta numuru (tikai ciparus). 

Apmaksāt rēķinu iespējams arī Maximā, Narvesen, Latvijas Pastā, ar E-Lats un noteiktās veikalu tīkla top! tirdzniecības vietās. Bites salonos apmaksāt rēķinu nav iespējams.

Vai atbilde bija noderīga?

Katrā Bites rēķinā ir norādīts rēķina apmaksas datums. Ja līdz tam nebūsim saņēmuši apmaksu par  Tava konta Bites pakalpojumiem, būsim spiesti tos ierobežot - pirms tam nosūtīsim Tev arī atgādinājumu SMS vai e-pastu uz Tavu norādīto e-pasta adresi. Ja pēc atgādinājuma un rēķinā norādītā datuma joprojām nebūsim saņēmuši rēķina apmaksu, par visām kalendārajā mēnesī veiktajām pakalpojumu atjaunošanām tiks piemērota Pakalpojumu atjaunošanas maksa 2,00 EUR (ar PVN) apmērā (ar Bites cenrādi varat iepazīties šeit) - gan situācijās, kad pakalpojumi atjaunosies automātiski, gan reizēs, kad to atjaunošanu veiks Bites klientu apkalpošanas speciālists pēc saziņas ar Tevi. Pakalpojumu atjaunošanas maksa tiks iekļauta Tavā nākamā mēneša rēķinā.

Atgādinām, ka, lai ātrāk atjaunotu Bites pakalpojumus, nepieciešams reģistrēt maksājumu - to visātrāk varat paveikt pats, zvanot uz 1617.

Vai atbilde bija noderīga?

Katrā Bites rēķinā ir norādīts rēķina apmaksas datums. Ja līdz tam nebūsim saņēmuši apmaksu par Tavam Bites kontam pieslēgtajiem pakalpojumiem, būsim spiesti tos ierobežot, pirms tam nosūtot atgādinājuma SMS vai e-pastu uz Tavu norādīto e-pasta adresi. Ja pēc rēķinā norādītā datuma un atgādinājuma joprojām nebūsim saņēmuši rēķina apmaksu, par katru kalendārajā mēnesī veikto pakalpojumu ierobežošanu tiks piemērota maksa 5,00 € apmērā. Maksa par pakalpojumu ierobežošanu tiks iekļauta Tavā nākamā mēneša rēķinā. Ar Bites cenrādi vari iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja vēlies apmaksāt Bites pēcapmaksas rēķinu, izmanto kādu no šiem kontiem:  
SWEDBANK:   LV28HABA0551011488678
SEB banka:     LV40UNLA0050013086498  
DNB/LUMINOR:    LV65RIKO0000084294942

Veicot maksājumu, atceries maksājuma mērķī norādīt savu klienta numuru – tā maksājumi ienāks visātrāk un netiks pazaudēti.

Ja vēlies papildināt priekšapmaksas karti, izmanto gatavo internetbankas šablonu vai šo kontu:
Swedbank       LV02HABA0551010751267

Maksājuma mērķī norādi tikai sava telefona numura 8 ciparus. 
Saņēmējs: SIA “BITE Latvija”, Reģistrācijas numurs: 40003742426

Vai atbilde bija noderīga?

SIA “BITE Latvija”
R.n.: 40003742426
Uriekstes iela 2a, LV-1005, Riga, Latvija
Tel. +371 258 51601
Fakss +371 258 50610

Kompānijas kods: 40003742426
PVN maksātāja kods: LV40003742426

Pamatkonta numurs: (IBAN): LV21HABA0551009849601, banka: AS “Swedbank”, SWIFT: HABALV22
 

Vai atbilde bija noderīga?

Rēķina saturs

Pēc līguma nosacījumiem maksa par tarifu plānu un papildpakalpojumiem tiek aprēķināta 1. datumā un ir attiecināma uz visu mēnesi. Tāpēc, ja numuru iesaldēsi mēneša vidū, tad par šo mēnesi būs jāmaksā pilna maksa par tarifu, bet, kad pieslēgsi numuru atpakaļ, maksa būs proporcionāla no numura aktivizēšanas brīža līdz mēneša beigām.

Vai atbilde bija noderīga?

Visdrīzāk esi mainījis tarifu plānu uz lielāku iepriekšējā mēnesī, tāpēc rēķinā ir viena summa par sākotnējo tarifu un otrā – starpība līdz jaunā tarifa plāna cenai. Kopsummā ir jāmaksā tikai par lielāku tarifa plānu (kā arī par papildu pakalpojumiem, ja tādi bija pasūtīti vēl pie mazāka tarifa).

Vai atbilde bija noderīga?

Ja iepriekšējā mēnesī izmaksāji ierīces atlikušo vērtību salonā, tad kolēģi varēja Tev nosaukt atlikušo ierīces vērtību no tās dienas, kad biji salonā, piemēram, 15. datuma, līdz nomaksas termiņa beigām (tā ir tehniskā nianse un mainīt to nav iespējams). Savukārt summa no 1. līdz 15. datumam būs iekļauta rēķinā. Vari pārliecināties par to, atvērot sava rēķina pdf failu ManaBite pašapkalpošanās portālā. Paritinot uz nākamajām lapām, redzēsi, ka summa par ierīci būs nevis par pilnu mēnesi, bet gan proporcionāla, piemēram, no 1. līdz 15. datumam. Tas arī būs pēdējais maksājums par nomaksas ierīci. 

Vai atbilde bija noderīga?

No kādām pozīcijām veidojas summa par katru no numuriem var redzēt detalizētajā rēķinā, kas atrodams ManaBite pašapkalpošanās portālā. Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Rēķini un uzspied uz PDF simbola. Atvērsies detalizēts rēķins. Paritini uz otru un nākamajām lapām, lai redzētu informāciju par katru no numuriem. 

Vai atbilde bija noderīga?

Detalizēto pārskatu par izmantotajiem pakalpojumiem atradīsi ManaBite pašapkalpošanās portālā (tikai web versijā). Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Detalizēts pārskats.

Tālāk nepieciešams atzīmēt vajadzīgo laika periodu (no – līdz). Ja Tev reģistrēti vairāki numuri, jāizvēlas vajadzīgais un jānospiež Saņemt pārskatu. Ja nepieciešama informācija tikai par zvaniem vai tikai par SMS, tad vari atzīmēt izvēlnē, kādus tieši pakalpojumus vēlies redzēt pārskatā un jānospiež Saņemt pārskatu. Tālāk atzīmē, kāda formātā vēlies saņemt pārskatu un skaties pārskata failu.

Vai atbilde bija noderīga?

Detalizēti rēķini visiem klientiem pieejami ManaBite pašapkalpošanās portālā. Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Rēķini un uzspied uz PDF simbola. Atvērsies detalizēts rēķins. Paritini uz otru un nākamajām lapām, lai redzētu informāciju par katru no numuriem. Informācija par rēķina summu tiek sūtīta arī uz e-pastu un SMS, ja esi izvēlējies šādas opcijas.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja klientam izveidojas pārmaksa, tā automātiski tiks novirzīta nākamā rēķina apmaksai.

Vai atbilde bija noderīga?

Rēķini tiek sagatavoti katra mēneša 1. datumā, bet izsūtīti tie tiek nedaudz vēlāk. Ja Tev ir bijis kavēts maksājums, bet esi nomaksājis to starp 1. datumu un mirkli, kad saņēmi informāciju par rēķinu e-pastā, SMS vai pa pastu, informācija par Tevis veikto maksājumu vēl nebūs atjaunota un redzama rēķinā. Taču uztraukumam nav pamata – vienmēr vari ienākt ManaBitē un paskatīties, kāda ir aktuālā apmaksas summa.
Ja tomēr esi rēķinu apmaksājis, bet ManaBitē tas uzrādās kā kavēts rēķins – atsūti mums savu maksājuma uzdevumu un klienta numuru uz info@bite.lv, lai mēs varētu visu sakārtot.

Vai atbilde bija noderīga?

Rēķinu saņemšana

To vari izdarīt ManaBite pašapkalpošanās portālā. Ienāc Kontu un numuru iestatījumos, uzspied Rediģēt konta informāciju un atzīmē, ka nevēlies saņemt atgādinājuma ziņas par rēķina gatavību un/vai rēķina apmaksu.

Vai atbilde bija noderīga?

Adresi vari nomainīt:
- nosūtot pieteikumu uz info@bite.lv
- jebkurā no mūsu saloniem, uzrādot personas apliecinošu dokument
- piezvanot uz klientu apkalpošanas dienestu 1601 vai 25851601

 

Rēķina saņemšanas veidu vari nomainīt:
- Pašapkalpošanās portālāwww.manabite.lv (izvēlies Kontu/numuru iestatījumi, nospied pogu Rediģēt konta informāciju" un rediģē rēķina piegādes veidu)
- Rakstot uz e-pastu info@bite.lv
- Zvanot uz 1601 vai 25851601
- Ienākot jebkurā Bites salonā

 

Vai atbilde bija noderīga?

Uz e-pastiem informācija par rēķinu tiek izsūtīta no 8. līdz 12. datumiem, uz pastu – no 7. līdz 15. datumam. Kā arī klientiem tiek izsūtītas SMS ar informāciju par rēķina summu, ja klients šādai funkcionalitātei ir pieteicies.

Elektroniski rēķini visiem klientiem ir pieejami ManaBite pašapkalpošanās portālā.

Vai atbilde bija noderīga?

Drukāta rēķina piegāde Tavā pastkastē Tev papildus izmaksā 2,95 €/mēn., bet klientiem, kuri vecāki par 65 gadiem, 1,21 €/mēn.

Vai atbilde bija noderīga?

Drukātie rēķini tiek piegādāti pa pastu līdz katra mēneša 15. datumam. Ja gadījumā šajā laikā neesi saņēmis rēķinu savā pastkastē, sazinies ar mūsu apkalpošanas komandu, rakstot uz info@bite.lv vai zvanot uz 1601 vai 25851601.

Visi rēķini klientiem elektroniski ir pieejami ManaBite pašapkalpošanās portālā.

Vai atbilde bija noderīga?

Rēķinu piegāde

Katra mēneša sākumā mēs Tev nosūtīsim SMS, lai informētu par jauno rēķinu, norādot summu samaksai un klienta numuru – galveno informāciju, kas nepieciešama, lai samaksātu rēķinu interneta bankā.

Tu pats vari izvēlēties veidu, kā saņemt savu rēķinu:

- ManaBite -  Bites pašapkalpošanas portāls, kur rēķini tiek ievietoti visātrāk. Šajā lapā vari apskatīties rēķinus par pēdējiem sešiem mēnešiem, kā arī redzēt detalizētas izmaksas katrai pozīcijai. www.manabite.lv ir iespējams ērti pārvaldīt un rediģēt pakalpojumus.

- Drukāts rēķins pastkastē, kuru Tu saņemsi katru mēnesi līdz 15. datumam. Ņem vērā, ka izvēloties šo pakalpojumu, tas Tev papildus izmaksās 2,95 €/mēn., bet klientiem, kuri vecāki par 65 gadiem, 1,21 €/mēn.

- Rēķins internetbankā, kuru Tu saņemsi, noslēdzot līgumu ar savu banku par elektronisku rēķinu regulāru apmaksu. SEB bankas un Swedbank klientiem rēķinu piegāde izmaksā 0,30 €/mēn., kas tiek iekļauta Bites rēķinā. Ja esi citas bankas klients, aicinām par šī pakalpojuma izmaksām interesēties savā bankā.

- Rēķins interneta portālā www.rekini.lv . Reģistrējoties šajā portālā, Tu vari norādīt, ka savu Bites rēķinu Tu vēlies saņemt šeit.

 

Kā nomainīt rēķina saņemšanas adresi?

Adresi vari nomainīt:
- Nosūtot pieteikumu uz info@bite.lv
- Jebkurā no mūsu saloniem, uzrādot personas apliecinošu dokumentu
- Zvanot uz klientu apkalpošanas dienestu 1601 vai 25851601

 

Kā mainīt rēķina saņemšanas veidu?

  • - Pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv (izvēlies Kontu/numuru iestatījumi, nospied pogu Rediģēt konta informāciju" un rediģē rēķina piegādes veidu)
  • - Rakstot uz e-pastu info@bite.lv
  • - Zvanot uz 1601 vai 25851601 
  • - Ienākot jebkurā Bites salonā

 

Vai atbilde bija noderīga?

Izskatās, kā kāds klients ir nekorekti norādījis adresi, aizpildot kontaktinformāciju. Lūdzu, sazinies ar mūsu klienta apkalpošanas komandu info@bite.lv vai zvani uz 1601, lai varam šo jautājumu sakārtot.

Vai atbilde bija noderīga?

Jā, ja Tev ir vairāki klientu numuri un vēlies tos apvienot, lai saņemtu vienu rēķinu par visiem numuriem, nepieciešams sazināties ar klienta apkalpošanas komandu. Raksti uz info@bite.lv vai zvani 1601.

Vai atbilde bija noderīga?

Rēķinu apmaksas kavēšana

Kavējuma nauda tiek aprēķināta, ja nesaņēmām rēķina apmaksu līdz 20. datumam (ieskaitot). Rēķins tiek uzskatīts par apmaksātu, kad maksājums ienāk mūsu kontā.

Kavējuma nauda tiek aprēķināta pa periodiem – no 21. datuma līdz mēneša beigām (šie soda procenti atspoguļojas rēķinā), un no 1. datuma līdz brīdim, kamēr klients parādu nenosedz (šie soda procenti atspoguļosies nākamajā rēķinā).

Ikmēneša rēķini ir jāapmaksā līdz 20. datumam, taču, kad klientiem ir kavējuma nauda vai daļēji neapmaksāts iepriekšējais rēķins, mēs lūdzam apmaksāt šo parāda daļu nekavējoties, lai kavējuma nauda neturpina pieaugt.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja mēs nesaņemsim maksājumu, pabrīdinot Tevi, mums būs tiesības ierobežot Tev pakalpojumu izmantošanu. Atjaunot sakarus varēsim tikai tad, kad būs samaksāts rēķins un savā kontā būsim saņēmuši samaksas summu. Saprotam, ka dzīvē gadās dažādas situācijas, tāpēc pēc atgādinājuma cerēsim, ka veiksi samaksu uzreiz.

Ja nevari samaksāt uzreiz

Ja radusies situācija, ka maksājumu nevari veikt laikus, negaidi zvanu no mums, bet savlaicīgi dod ziņu, rakstot uz info@bite.lv, zvanot 1601 vai atnākot uz Bites salonu. 
 

Kā mēs Tev šajā situācijā varam palīdzēt?

Ļausim Tev atlikt maksājumu vienu reizi, ja Tu:

- esi maksājis vismaz 3 pilnus rēķinus;
- neesi atlicis maksājumu iepriekšējā mēnesī.

Atceries, ka rēķina maksājumu ir iespējams atlikt tikai vienu reizi!
 

Ja esi samaksājis nepilnu summu

Ja esi veicis daļēju samaksu parāda summai, tas neskaitās kā pilnīgi nosegts parāds un pakalpojumi joprojām var tikt ierobežoti.

Vai atbilde bija noderīga?

Tev ir jāsazinās ar šo parādu piedziņas kompāniju, lai vienotos par parāda apmaksu.

Vai atbilde bija noderīga?

Pakalpojumi tiks atjaunoti, līdzko būsim saņēmuši maksājumu no Tevis. Svarīgi saprast, ka pakalpojumi tiks aktivizēti tikai tajā brīdī, kad naudiņa būs ieripojusi mūsu kontā. Tādēļ rēķinies – ja samaksu veic skaidrā naudā, tas var ilgt līdz pat piecām dienām.

Kā piereģistrēt maksājumu un atjaunot pakalpojumus ātrāk
 

- Ja Tev ir tikai viens nesamaksāts rēķins (un ir apmaksāti vismaz 3 iepriekšējie rēķini), tad: Zvani uz 1617 (+371 25851601 ja zvani no citas valsts) un seko instrukcijām;

- Ja Tev pie mums jau ir 2 kavēti maksājumi: Pakalpojumus varēsim atjaunot dažos gadījumos, uzrādot maksājuma uzdevumu par maksājuma veikšanu. To vari atsūtīt mums uz info@bite.lv vai ienest kādā no Bites saloniem.

 

 

Vai atbilde bija noderīga?

Maksājumu var piereģistrēt, zvanot uz numuru 1617 vai +37125851601 no ārzemēm. Svarīgi – jāzvana ir no Bites numura. Zvanot, sekos instrukcija, kā piereģistrēt maksājumu gan par savu numuru, gan par citam klientam piederošu numuru.

Vai atbilde bija noderīga?

Pakalpojumi var būt ierobežoti vairāku iemeslu dēļ:

Ja Tev ir bijis neapmaksāts rēķins: pakalpojumi atjaunosies pēc rēķina apmaksas. Parasti tas notiek pāris stundu laikā, ja esi veicis maksājumu internetbankā. Ja neesi to darījis šomēnes, vari atjaunot pakalpojumus ātrāk, piereģistrējot maksājumu - zvani uz 1617 un seko instrukcijām. Neaizmirsti veikt ierīces restartu, kā arī, ja esi ārpus Latvijas, papildus restartam pieslēgties pie cita vietējā mobilā operatora.

Ja pakalpojumi bija ierobežoti kredītlimita sasniegšanas dēļ: Ja atrodies ārzemēs un saņēmi SMS par kredītlimita 80% vai 100% sasniegšanu, jāsazinās ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai Tavs limits tiktu paaugstināts. Raksti info@bite.lv vai zvani +37125851601.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601