BITE: integrētie pakalpojumi ļāvuši par 15% palielināt biznesa klientu portfeli
Šobrīd uzņēmēji visā pasaulē, tostarp Baltijas valstīs, pakāpeniski ievieš integrētus informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT) un mobilo sakaru risinājumus sava biznesa ilgtspējas nodrošināšanai, darba efektivitātes palielināšanai, izmaksu optimizēšanai un drošai datu uzglabāšanai.
Piemēram, aprēķini liecina, ka optimizējot piegādātāju skaitu, proti, sadarbojoties ar partneriem, kuri nodrošina pēc iespējas plašāku uzņēmuma ikdienas darbam nepieciešamo pakalpojumu klāstu, operatīvo izmaksu ietaupījums gadā var sasniegt līdz pat 30%.
Šogad tika noslēgta BITES un LATNET konsolidācija, kurā, apvienojot abu uzņēmumu kompetences, tiek attīstīts "One IT" koncepts. Tas patlaban ir viens no nedaudziem uz biznesa klientiem orientētajiem pakalpojumu konceptiem Baltijā un citviet Austrumeiropā, kas sniedz iespēju uzņēmējiem saņemt visus IKT un telekomunikāciju, tostarp mobilo sakaru pakalpojumus pie viena pakalpojumu sniedzēja.
“Bieži vien cilvēku resursi kompānijās tiek novirzīti darbiem, kurus var paveikt daudz efektīvāk, izmantojot modernās tehnoloģijas. Piemēram, klasiska situācija ir cilvēkresursu darbs liela ienākošo zvanu skaita apstrādē. Mūsdienās to nav iespējams paveikt visaugstākajā kvalitātē, saglabājot nevainojamu klientu servisa līmeni, kas vienlaikus ir arī būtisks biznesa konkurētspējas aspekts. Tāpēc tehnoloģisku risinājumu ieviešana šādu ikdienas darbu apstrādei ir gudras biznesa vadības stūrakmens. Stratēģiski veiksmīgais lēmums par LATNET konsolidāciju, kompetenču apvienošanu un integrēto pakalpojumu attīstību ir ļāvusi BITEI audzēt gan biznesa klientu portfeli, gan izsniegto SIM karšu skaitu. Lielu lomu ieņem tieši “One IT” koncepta izveide, kas sniedz iespēju uzņēmējiem saņemt dažādus IKT un telekomunikāciju pakalpojumus no viena pakalpojumu sniedzēja,” stāsta BITES mārketinga vadītāja Diāna Šmite.
Starp “One IT” koncepta pieprasītākajiem pakalpojumiem ir gan mobilā un fiksētā telefonija, Viedais zvanu pārvaldnieks un serveru administrēšana, gan datortīklu un IT risinājumu apkalpošana un tehniskās palīdzības nodrošināšana 24 stundas diennaktī u.tml.
“Jāuzsver, ka visaktīvāk uzņēmumi pieslēdz jaunus pakalpojumus tieši gada otrajā pusē un beigās. Šī tendence, visticamāk, skaidrojama ar to, ka, noslēdzoties gadam, uzņēmumi veic dažāda veida auditus, sasniegto mērķu izvērtēšanu par aizvadīto gadu. Atklājot, ka ir iespējams uzlabot un optimizēt savu darbu tieši IT un telekomunikāciju jomā, uzņēmēji bieži vien nolemj pārskatīt esošos līgumus. Tādēļ prognozējam, ka līdz gada beigām uzņēmēju interese par BITES biznesa pakalpojumiem tikai pieaugs,” secina D. Šmite.