Rēķinu apmaksa
Ja Tev izveidojas pārmaksa, tā automātiski tiks novirzīta nākamo rēķinu apmaksai.
Ja nepieciešams maksājumu atgriezt, jāuzraksta iesniegums par pārmaksas vai kļūdainā maksājumu atgriešanu. Iesniegumu var uzrakstīt salonā, atsūtīt pa pastu uz adresi SIA Bite Latvija, Uriekstes iela 2A, LV-1005, Latvija. Ja izmanto www.eparaksts.lv, vari atsūtīt iesniegumu ar e-parakstu uz info@bite.lv.
Veicot maksājumu, atceries, ka maksājuma mērķī jānorāda tikai klienta numurs (tikai ciparus), par kuru maksāsi.
Nepieciešams sagatavot maksājuma uzdevumu vai čeku un kopā ar pareizo klienta numuru nosūtīt uz e-pastu info@bite.lv.
Termiņš: Saņemtais rēķins jāsamaksā līdz kārtējā mēneša 20. datumam.
Kas jānorāda maksājumā: Veicot samaksu interneta bankā, Tev jānorāda: summa un Tavs klienta numurs. Šo informāciju vari apskatīt mūsu sūtītajā SMS mēneša sākumā.
Ja Tu apmaksā rēķinu kādam citam Bites klientam, noteikti norādi viņa klienta numuru.
Apstiprinājums samaksai: Kad būsim saņēmuši no Tevis samaksu, nosūtīsim SMS uz Tavu numuru. Gadījumā, ja nevēlies saņemt šādu SMS, zvani 1601 vai raksti info@bite.lv un par to mūs informē.
Maksājuma dalīšana: Mēs uzskatām, ka rēķins ir samaksāts tikai tad, ja esam no Tevis saņēmuši pilnu samaksu norādītajai summai. Ja samaksa veikta daļēji, trūkstošā summa (pēc 20. datuma) tiek uztverta kā kavēts maksājums (parāds). Ja to nenosedz un nereaģē uz mūsu atgādinājumiem, esam tiesīgi ierobežot Tev sniegtos pakalpojumus, ja vien neesi individuāli vienojies ar mūsu konsultantu.
Drošības pēc sagatavo maksājuma uzdevumu vai čeku un kopā ar savu klienta numuru nosūti uz e-pastu info@bite.lv, pārbaudīsim, vai viss ir kārtībā.
Jā, to ir iespējams izdarīt ManaBite pašapkalpošanās portālā un aplikācijā. Ienākot savā profilā, izvēlies pogu apmaksāt blakus vajadzīgajam rēķinam. Tev atvērsies logs, kurā redzēsi iespēju apmaksāt rēķinu ar internetbanku, bet blakus būs izvēlne kredītkarte. Atceries, ka kredītkartei ir jābūt reģistrētai iespējai veikt drošus pirkumus internetā.
Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
Izmaksu kontrole | 0,00 |
Paaugstinātas maksas pakalpojumu bloķēšana | 0,00 |
Numura slēpšana | 0,00 |
Numura noteicējs | 0,00 |
SIM kartes atmiņas pārkopēšana | 0,00 |
Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem līdz 65 g.v.) | 2,95 /mēn. |
Drukāta rēķina piegāde pastkastītē (klientiem virs 65 g.v.) | 1,21 /mēn. |
Rēķina piegāde internetbankā | 0,30 /mēn. |
Pakalpojuma apturēšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem) | 7,00 |
Maksa par pakalpojumu ierobežošanu | 5,00 |
Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) | Izņēmuma gadījumi, kad tas Tev nemaksās neko |
Bites privāto klientu apkalpošanas tālrunis: 1601 | 0,29 /saruna* | |
Bites biznesa klientu apkalpošanas tālrunis: 22550000 | 0,29 /saruna* | |
Bites klientu apkalpošanas tālrunis, zvanot no ārzemēm: 25851601 | 0,29 /saruna* | |
Numura īpašnieka maiņa | 7,00 | - Pārnākot pie Bites no cita operatora |
Numura maiņa | 2,00 | Atceries, ka jauna numura pieslēgšana vienmēr būs bez maksas |
Numura slēgšana uz laiku (līdz 3 mēnešiem) | 7,00 | |
Maksa par pakalpojumu ierobežošanu | 5,00 | |
SIM kartes maksa | 5,00 | |
SIM kartes maiņa | 5,00 | - Bezmaksas, ja vēlēsies samainīt savu 3G SIM pret 4G SIM karti - Ja vēlēsies atkārtoti nomainīt 4G SIM karti uz 4G SIM karti, tad gan būs jārēķinās ar papildu izmaksām |
Maksājuma atlikšana | 5,00** | |
Detalizēts pakalpojumu pārskats e-pastā | 2,00 | Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! |
Detalizēts pakalpojumu pārskats pasta vēstulē | 2,00 | Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! |
Detalizēts pakalpojumu pārskats Bites salonos | 2,00 | Atceries, ka www.manabite.lv šis pakalpojums pieejams 24 h diennaktī bez maksas! |
*Maksas zvans, izņemot normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos.
**Maksa spēkā no 20.10.2023.
Home3 pakalpojumu cenrādis
Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
Home3 vienreizēja pieslēguma maksa | 5,00 |
Papildu dekodera uzstādīšanas maksa | 21,34 |
Interneta signāla pastiprinātāja uzstādīšana | 30,00 |
Maksa par pulti (ja tā bojāta klienta vainas dēļ un ārpus garantijas) | 10,00 |
Meistara ceļa izdevumi | 0,70 /km |
Tehniķa vizīte
Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
- Bitē iegādātā 5G iekštelpu / ārtelpu rūtera / antenas uzstādīšana - Go3 instalācija - Divu pakalpojumu savienošana viena apmeklējuma laikā (piemēram, 5G rūtera + Go3 uzstādīšana) | 50,00 |
Citi servisi vizītes laikā | 40,00 /stundā |
Optiskā interneta pakalpojumu cenrādis
Pakalpojums | Cena EUR (ar PVN) |
1. Kabeļa maiņa; kabeļa pagarināšana; pieslēguma punkta pārnešana dzīvokļa robežās uz vienu punktu: | |
1.1. Slēdzot jaunu līgumu | 10,00 |
1.2. Neslēdzot jaunu līgumu | |
1.2.1. Līdz 5 metriem | 25,00 |
1.2.2. No 5 metriem līdz 20 metriem | 35,00 |
1.2.3. Virs 20 metriem | 40,00 |
2. Tehniķa izsaukums | 25,00 |
3. Slēguma atjaunošana vai cita montāžas elementa bojājuma novēršana | 25,00 |
4. Bateriju nomaiņa aparatūrā | 25,00 |
5. Citas aparatūras pieslēgšana ar klienta instalācijas elementiem un materiāliem | 30,00 |
6. Piemaksa par steidzamu darbu izpildi (ārpus kārtas) | 50,00 |
7. Kabeļa pieslēgšana rozetei, rozetes defektācija un bojājumu novēršana | 25,00 |
8. Klienta vainas dēļ bojātas vai nozaudētas uztvērēja tālvadības pults, barošanas bloka vai telefona aparāta nomaiņa | 30,00 |
9. Pakalpojuma pārnešana uz citu adresi (dzīvesvietas maiņa): | |
9.1. Slēdzot jaunu līgumu jaunajā dzīvesvietā | 10,00 |
9.2. Turpinot iepriekšējo līgumu jaunajā dzīvesvietā (ir iespējams tikai, ja jaunajā adresē tiek pieslēgts iepriekš izmantotais pakalpojums, ja tehniski tas ir pieejams un ja abonēšanas maksa atbilst iepriekšējai abonēšanas maksai) | 25,00 |
Maksājot ManaBitē, vienalga, vai ar internetbaku, vai izmantojot kredītkarti, maksājumi ienāk 20 minūšu laikā.
Maksājumi no internetbankām par pēcapmaksas numuru apmaksu parasti ienāk 2-3 stundu laikā, kredīts priekšapmaksas kartēm internetbankā tiek papildināts 20 minūšu laikā.
Narvessen, E-lats, maksājumi no citām internetbankām (no bankām, kuros Bitei nav maksājumu konti) ienāk 2 darba dienu laikā.
Latvijas pasts maksājumi ienāk 2-3 darba dienu laikā.
Maxima maksājumi ienāk nākamajā darba dienā.
Maksājumi no ārzemju bankām parasti ienāk 3-4 darba dienu laikā.
Šo pakalpojumu vari pieslēgt savā bankā. Sazinies ar savu banku un pilnvaro to saņemt un apmaksāt Bite rēķinus Tavā internetbankā. Atceries - ja pieslēgsi šo pakalpojumu šomēnes, pirmais automātiskais rēķins tiks piegādāts uz Tavu banku nākamajā mēnesī.
Šo pakalpojumu nodrošina visas bankas. SEB bankas un Swedbank klientiem rēķinu piegāde izmaksā 0,30 €/mēn., kas tiek iekļauta Bites rēķinā. Ja esi citas bankas klients, aicinām par šī pakalpojuma izmaksām interesēties savā bankā.
Visātrāk apmaksāt Bites rēķinu var ManaBite pašapkalpošanās portālā un aplikācijā (atceries, ka Tev nebūs piemērota komisijas maksa).
Tāpat iespējams veikt pārskaitījumu uz kādu no mūsu bankas kontiem no Latvijas vai ārzemju bankām. Lai apmaksātu BITE pēcapmaksas rēķinu, vari izmantot kādu no šiem kontiem:
SWEDBANK: LV28HABA0551011488678
SEB banka: LV40UNLA0050013086498
DNB/LUMINOR: LV65RIKO0000084294942
Veicot maksājumu, atceries maksājuma mērķī norādīt tikai savu klienta numuru (tikai ciparus).
Apmaksāt rēķinu iespējams arī Maximā, Narvesen, Latvijas Pastā, ar E-Lats un noteiktās veikalu tīkla top! tirdzniecības vietās. Bites salonos apmaksāt rēķinu nav iespējams.
Atgādinām, ka, lai ātrāk atjaunotu Bites pakalpojumus, nepieciešams reģistrēt maksājumu - to visātrāk varat paveikt pats, zvanot uz 1617.
Katrā Bites rēķinā ir norādīts rēķina apmaksas datums. Ja līdz tam nebūsim saņēmuši apmaksu par Tavam Bites kontam pieslēgtajiem pakalpojumiem, būsim spiesti tos ierobežot, pirms tam nosūtot atgādinājuma SMS vai e-pastu uz Tavu norādīto e-pasta adresi. Ja pēc rēķinā norādītā datuma un atgādinājuma joprojām nebūsim saņēmuši rēķina apmaksu, par katru kalendārajā mēnesī veikto pakalpojumu ierobežošanu tiks piemērota maksa 5,00 € apmērā. Maksa par pakalpojumu ierobežošanu tiks iekļauta Tavā nākamā mēneša rēķinā. Ar Bites cenrādi vari iepazīties šeit.
Ja vēlies apmaksāt Bites pēcapmaksas rēķinu, izmanto kādu no šiem kontiem:
SWEDBANK: LV28HABA0551011488678
SEB banka: LV40UNLA0050013086498
DNB/LUMINOR: LV65RIKO0000084294942
Veicot maksājumu, atceries maksājuma mērķī norādīt savu klienta numuru – tā maksājumi ienāks visātrāk un netiks pazaudēti.
Ja vēlies papildināt priekšapmaksas karti, izmanto gatavo internetbankas šablonu vai šo kontu:
Swedbank LV02HABA0551010751267
Maksājuma mērķī norādi tikai sava telefona numura 8 ciparus.
Saņēmējs: SIA “BITE Latvija”, Reģistrācijas numurs: 40003742426
SIA “BITE Latvija”
R.n.: 40003742426
Uriekstes iela 2a, LV-1005, Riga, Latvija
Tel. +371 258 51601
Fakss +371 258 50610
Kompānijas kods: 40003742426
PVN maksātāja kods: LV40003742426
Pamatkonta numurs: (IBAN): LV21HABA0551009849601, banka: AS “Swedbank”, SWIFT: HABALV22