Papildpakalpojumi
Izmaksu kontrole
Izmaksu kontrole ir bezmaksas pakalpojums, kas pasargās Tevi no neparedzētiem tēriņiem. Jebkuram tarifu plānam var uzstādīt Izmaksu kontroli un izvēlēties, kas notiks pēc noteiktā limita sasniegšanas:
– ar pakalpojumu ierobežojumu – sasniedzot Tevis izvēlēto summu, tālākā pakalpojumu lietošana par papildu maksu tiks bloķēta (tarifa cenā iekļautos pakalpojumus varēsi lietot arī turpmāk);
– ar brīdinājumu – sasniedzot Tevis izvēlēto summu, saņemsi brīdinājuma SMS, taču arī tālāk varēsi lietot pakalpojumus par papildu maksu.
Izmaksu kontroli vari uzstādīt ManaBite lapā un aplikācijā (sadaļa Tarifu plāni > Izmaksu kontrole).
Uzstādīt Izmaksu kontroli vari pats pašapkalpošanās lapā ManaBite vai aplikācijā. Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Tarifu plāni, tālāk Izmaksu kontrole.
Tev ir jānosaka summa, kuru vēlies uzstādīt (tā nedrīkst būt lielāka par tekošā rēķina summu), kā arī Izmaksu kontroles veids – ar pakalpojumu ierobežošanu vai brīdinājuma SMS. Beigās jānospiež poga “Saglabāt”.
Pieslēgt Izmaksu kontroli Bites priekšapmaksas numuram ir iespējams, nosūtot SMS ar tekstu "LIMIT 2.00" (piemēram LIMIT 2.00) uz 1600. Šādā veidā tiek noteikts kredīta atlikums – kad to sasniegsi, mēs nosūtīsim brīdinājuma SMS.
Ja ir izvēlēta Izmaksu kontrole ar ierobežošanu, tad, sasniedzot iestatīto Izmaksu kontroles limita summu, vairāk nebūs iespējams izmantot maksas pakalpojumus, bet tarifu plānā iekļautie pakalpojumi būs pieejami bez ierobežojumiem. Izvēloties Izmaksu kontroli ar brīdinājuma SMS, Izmaksu kontroles limita summas sasniegšanas brīdī mēs nosūtīsim SMS ziņu. Pēc brīdinājuma SMS saņemšanas, tālāka pakalpojumu izmantošana netiks ierobežota.
Ienāc ManaBite pašapkalpošanās lapā vai mobilajā aplikācijā. Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Tarifu plāni, tālāk Izmaksu kontrole. Ieraksti citu limita summu un saglabā izmaiņas. Atceries, ka Izmaksu kontroles limits nevar būt mazāks par tekošā mēneša rēķina summu.
Ir iespējams saņemt paziņojuma SMS par citam numuram noteiktā Izmaksu kontroles limita sasniegšanu, ja vien abi numuri ir reģistrēti uz konkrētā klienta vārda. Tādā gadījumā šo funkciju ir iespējams uzstādīt www.manabite.lv sadaļā Tarifu plāni > Izmaksu kontrole.
Izmaksu kontrole attiecas uz visiem maksas pakalpojumiem, kas nav iekļauti klienta izmantotajā Bites tarifu plānā – zvaniem, SMS, internetu un pirkumiem, kurus iespējams apmaksāt ar Bites rēķinu.
Jāņem vērā, ka Izmaksu kontroles limits nevar būt mazāks par tekošā mēneša rēķina summu konkrētam numuram. Kā arī - katram tarifu plānam ir noteikts minimālais Izmaksu kontroles limits.
Balss tarifu plāni:
Bite Starts - 4 €
Viedais+ - 6 €
Bite Skolēniem - 13 €
Bite Vietējais - 10 €
Bite Vietējais 100 MB - 10 €
Bite 1,5 GB - 13 €
Bite Jauniešiem - 17 €
Bite Viedpulkstenim - 11 €
Bite 4 GB - 16 €
Bite 5 GB - 15 €
Bite 8 GB - 20 €
Bite 20GB - 22 €
Bite 30 GB - 22 €
Bite 50 GB - 25 €
Bite 100 GB - 27 €
Bite Neierobežots Baltijā - 27 €
Bite Neierobežots Baltijā 5G - 29 €
Interneta tarifu plāni:
Bite MEGA APJOMA internets - 23 €
Bite 10GB - 7 €
Bite 10GB (2018) - 9 €
Bite 25GB - 10 €
Bite 25GB (2018) - 12 €
Bite 80GB - 19 €
Bite MEGA internets - 23 €
Bite MEGA+ internets - 25 €
Bite MEGA+ (2018) - 24 €
Mājas Internets (2018) - 25 €
Antivīruss
Drošākai interneta lietošanai Bite saviem klientiem piedāvā Antivīrusu Plus. Atšķirībā no ierastajiem antivīrusiem, kurus visi līdz šim ir lietojuši datorā, mūsu piedāvāto risinājumu nav nepieciešams atsevišķi uzstādīt telefonā - tas dzīvos tīklā un pasargās Tavu ierīci tik ilgi, kamēr izmantosi Bites mobilo internetu.
Bites Antivīruss Plus aizsargās Tavu ierīci no inficētiem failiem un informēs par iespējamiem riskiem.
Pakalpojuma standarta maksa ir 1,99 €/mēn., bet ar Bites balss tarifu plāniem tas ir iekļauts bez maksas uz 3 mēnešiem (interneta tarifu plāniem - uz 2 mēnešiem) un tiks pieslēgts automātiski, izvēloties kādu no pamata tarifu plāniem.
Bites Antivīruss Plus aizsargās Tavu ierīci no inficētiem failiem un informēs par iespējamiem riskiem.
Bites Antivīruss Plus:
• bloķē pieeju ļaundabīgām un bīstamām interneta lapām
• novērš inficētu failu lejupielādi no ļaundabīgām vai uzlauztām interneta lapām
• nodrošina drošību, izmantojot mākslīgo intelektu un mērķētu risku analīzi
• kontrolē lapu pieejamību ar īpaši izstrādātu interneta satura filtrēšanas tehnoloģiju
Pieslēdz Antivīrusu sekojoši:
• ManaBite pašapkalpošanās lapā vai mobilajā aplikācijā sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi.
Atslēdz Antivīrusu sekojoši:
• Sūtot SMS ar tekstu STOP AV uz numuru 1600 (SMS ir bezmaksas).
• ManaBite pašapkalpošanās lapā vai mobilajā aplikācijā sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi.
Ņem vērā, ka pirmo reizi aktivizējot Antivīrusu, maksa par to būs proporcionālā. Atslēdzot Antivīrusu neatkarīgi no atslēgšanas datuma, maksa par šo mēnesi būs pilna un Antivīruss darbosies līdz mēneša beigām.
Telefonā Antivīrusu Plus redzēt nav iespējams, jo tas telefonā netiek instalēts, bet gan darbojas Bites tīklā. Savukārt satura filtrus un statistiku iespējams redzēt klientu portālā, kas pieejams ManaBite.
Jā, Antivīruss Plus darbosies arī atrodoties ārzemēs.
Ekrāna apdrošināšana
Ekrāna apdrošināšana ir pakalpojums, kas var tikt pieslēgts jauna telefona vai planšetes iegādes brīdī. Mūsu sadarbības partneri ir AON un TSC Latvija, kas nodrošina šo pakalpojumu mūsu klientiem. Ja ar ierīces ekrānu notiks kāds negadījums un rezultātā uz ekrāna izveidosies “zirneklītis”, pateicoties apdrošināšanai, ekrānu varēs nomainīt bez maksas.
Pakalpojuma maksa ir tikai 2.99 EUR mēnesī, un 24 mēnešu periodā ekrānu varēs nomainīt divreiz.
Vairāk uzzini šeit www.bite.lv/lv/ierices-ekrana-apdrosinasana
Ekrāna apdrošināšanu ir iespējams pieslēgt tikai ierīces iegādes brīdī – jebkurā Bites salonā vai Bites mājaslapā. Iepriekš iegādātus telefonus vai planšetes apdrošināt nav iespējams.
Lai atslēgtu ekrāna apdrošināšanu, no telefona, kam pieslēgts šis pakalpojums, jānosūta SMS ar tekstu STOP EKRANS uz numuru 1600 (SMS ir bezmaksas). Ekrāna apdrošināšanu iespējams atslēgt arī ManaBite pašapkalpošanās lapā un aplikācijā sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi.
Atslēdzot ekrāna apdrošināšanu, tā darbosies līdz tekošā mēneša beigām. Jāņem vērā, ka pēc ekrāna apdrošināšanas atslēgšanas, konkrētajai ierīcei ekrāna apdrošināšanu pieslēgt atkārtoti nebūs iespējams.
Jāaizpilda pieteikums bite.lv/ekrana-apdrosinasana, un 5 dienu laikā jāsagaida apstiprinājuma e-pasts no AON. Pēc apliecinājuma saņemšanas, jāreģistrē remonts attālināti https://www.tsc.lv/lv/pieteikt-remontu un jānosūta uz servisu, izmantojot pakomātu. Telefonā jāizslēdz ierīces atrašanās vietas noteikšanas funkcija. Svarīgākā informācija no cietušās ierīces jāpārliek citā datu nesējā, jo remonta laikā tā var tikt neatgriezeniski dzēsta.
Ekrāna apdrošināšanas gadījums ir jāpiesaka 7 darba dienu laikā pēc negadījuma.
Remonta statusu ir iespējams pārbaudīt www.tsc.lv mājas lapā vai sadaļā garantijas statusa pārbaude, ievadot attiecīgās ierīces IMEI kodu.
Ekrāna maiņa aizņem laiku ne ilgāku par 14 darba dienām. Retos gadījumos, kad nepieciešamas papildu detaļas, remonta laiks var pagarināties.
Remonta statusu ir iespējams pārbaudīt www.tsc.lv mājas lapā vai sadaļā garantijas statusa pārbaude, ievadot attiecīgās ierīces IMEI kodu.
Jā, to drīkst izdarīt jebkura persona, kurai uzticēsiet savu ierīci.
Vienā 24 mēnešu periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.
Ekrāna apdrošināšana darbojas 4 gadus. Vienā 24 mēnešu periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.
Ekrāna apdrošināšana būs spēkā arī pēc ierīces garantijas termiņa beigām un arī tad, ja izdomāsi nomaksas ierīci izmaksāt priekšlaicīgi.
Pirms pieteikuma reģistrēšanas ierīcē jāizslēdz Find My Phone funkcija.
Ekrāna apdrošināšanu var pieslēgt gan viedtālruņiem, gan planšetēm. Tas attiecas uz ierīcēm, kas tiek iegādātas nomaksā vai par pilnu cenu Bites salonos un mājaslapā www.bite.lv.
Pēc apliecinājuma saņemšanas, telefonu, planšeti, portatīvo datoru vai viedpulksteni remontā var nodot:
• nosūtot ar kurjeru
• nosūtot ar pakomātu
• nododot TSC autorizētos servisa centros:
• Rēzeknes iela 5a, Rīga, +371 67 808 808 - visu vadošo ražotāju ierīces
• Blaumaņa iela 5a-1F, Rīga (ieeja no Tērbatas ielas puses) - visa veida Apple ierīces
• Slokas ielā 52F, Rīgā - visu vadošo ražotāju ierīces
Servisu centri ir atvērti darba dienās no 9:00 līdz 18:00
Tālrunis darba dienās darba laikā: +371 67 773365
E-pasts: info@tsc.lv
Pirms ierīces nosūtīšanas lūdzam iepazīties ar ierīces drošas iepakošanas noteikumiem un datu atslēgšanu, kas pieejami AON nosūtītajā apliecinājuma vēstulē par apdrošināšanas gadījuma akceptēšanu.
Nē, ekrāna apdrošināšanas pakalpojums ir pieejams tikai Bitē iegādātām ierīcēm.
Ekrāna apdrošināšana darbojas 4 gadus. Vienā 24 mēnešu periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.
Ekrāna apdrošināšanu ir iespējams pieslēgt vienīgi ierīces iegādes mirklī. Atslēdzot ekrāna apdrošināšanu, tā darbosies līdz tekošā mēneša beigām. Jāņem vērā, ka pēc ekrāna apdrošināšanas atslēgšanas, konkrētajai ierīcei ekrāna apdrošināšanu pieslēgt atkārtoti nebūs iespējams.
AON un TSC Latvija ir Bites sadarbības partneri, kas Bites klientiem nodrošina telefona ekrāna apdrošināšanu un ierīču remontu ar īpaši izdevīgiem nosacījumiem.
Ekrāna apdrošināšana attiecas tikai un vienīgi uz ekrānu. Citu bojātu detaļu maiņa būs pieejama par papildu maksu.
Ekrāna apdrošināšanas gadījums jāpiesaka 7 dienu laikā pēc negadījuma. Pieteikt apdrošināšanu vari bite.lv/ekrana-apdrosinasana
Ar pilniem Ekrāna apdrošināšanas noteikumiem vari iepazīties šeit.
Google Play un Apple pirkumi
Apple Store
Zem Settings jāatver savs Apple ID, jāizvēlas Payments&Shipping un jāizvēlas esošais maksājumu veids. Ja pie Apple ID vēl nav piesaistīts neviens maksājuma veids, jāizvēlas None.
Ja pie Apple ID jau ir piesaistīta maksājuma karte, jāizvēlas Change payment method. Lai dotajam Apple ID pievienotu apmaksu ar mobilā telefona rēķinu, jāizvēlas Mobile Phone Biling un jānospiež Next. Nākamajā solī norādi telefona numuru, kuram vēlies pievienot Apple platformās veiktos maksājumus. Tas var būt gan esošais, gan cits telefona numurs. Uz norādīto telefona numuru tiks nosūtīta SMS ar apstiprinājuma kodu. Šis kods būs jāievada norādītājā Vertification Code laukā.
Google Play
Lai sāktu apmaksāt Google Play pirkumus ar savu mobilā telefona rēķinu, Tev ir jāpievieno iespēja veikt norēķinus no Bites konta – nospiežot uz aplikācijas cenas, atvērsies informācija par maksāšanas veidu. Nospied uz bultiņas, lai redzētu visas iespējas un izvēlies “Izmantot Bites norēķinus”.
Pievienojot iespēju apmaksāt pirkumus ar Bites rēķinu, no Tava telefona uz numuru 1399 tiks automātiski nosūtīta autorizācijas SMS. Šī SMS ir bezmaksas. Ja vēl ne reizi neesi iegādājies maksas aplikāciju caur Google Play veikalu, tad, pievienojot maksājumu veidu, Tev nāksies norādīt arī savu adresi. Turpmāk, veicot pirkumu caur Google Play veikalu, Tu varēsi izvēlēties veikt apmaksu, izmantojot Bites rēķinu.
Par katru veikto pirkumu saņemsi apstiprinājuma e-pastu uz piesaistīto Gmail kontu.
Google Play
Atveriet Google Play izvēlni un izvēlies Abonementi jeb Subscriptions.
Apple Store
Settings > uzspiežot uz Apple ID konta > iTunes & App Store > uzspied uz Apple ID un izvēlies View Apple ID > Subscription (abonementu vēsture) vai Purchase History (pirkumu vēsture).
Google Play
Gadījumā, ja veiktais pirkums Tevi neapmierinās, Tev 2 stundu laikā pēc aplikācijas iegādes mirkļa ir iespēja saņemt atpakaļ maksājumu par iegādāto aplikāciju. Lai to izdarītu, Google Play veikalā izvēlies iespēju Refund (Atmaksāt). Maksa tiks automātiski noņemta no Bites rēķina.
Apple Store
Ja vēlies atcelt darījumu vai atgūt pirkuma maksu, 14 dienu laikā no pirkuma apstiprinājuma saņemšanas sazinies ar Apple atbalsta dienestu, zvanot 80003251 vai noformējot elektronisko iesniegumu Apple mājas lapā. Tas prasīs tikai dažus mirkļus Tava laika:
• ielogojies ar Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi un paroli;
• izmanto meklētāju Search Purchases un atrodi nepieciešamo pirkumu;
• nospied Report a Problem pie pirkuma, ko vēlies atsaukt;
• izvēlies no saraksta atbilstošu iemeslu, piemēram, I would like to cancel this purchase;
• apstiprini savu pieteikumu ar pogu Submit.
Vairāk informācijas par pirkumu atcelšanu meklē šeit.
Pirkumus ar Apple Store un Google Play var ietekmēt sekojoši faktori:
• Tu esi sasniedzis sev noteikto kredītlimitu (šādā gadījumā raksti mums info@bite.lv vai zvani 1601);
• Tu esi sasniedzis Izmaksu kontroles limitu (ja Tev tas ir uzstādīts, vari to nomainīt ManaBite - Tarifu plāni > Izmaksu kontrole);
• Tev ir bloķēti paaugstinātas maksas pakalpojumi (pārbaudīt un mainīt to vari ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība);
• Tu esi sasniedzis maksimālo viena pirkuma limitu 50 EUR apmērā.
Google Play
Par saviem pirkumiem saņemsi apstiprinājumu Gmail e-pastā. Lai izvairītos no nejaušībām, izvēlies papildu drošību – Google konta paroles ievadīšanu pirms katra darījuma. Tēriņu ierobežošanai vari uzstādīt Izmaksu kontroli, nobloķēt Google Play norēķinus vai visus mobilos maksājumus. To vari paveikt ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Mobilie maksājumi un/vai Norēķini, izmantojot mobilo operatoru.
Apple Store
Pēc pirkuma Tu saņemsi uz Apple ID piesaistīto e-pastu apstiprinājumu.
Gadījumā, ja ierīci izmanto bērns vai kāds cits gala lietotājs, kurš pats nav abonents, norēķinus Apple platformās, izmantojot Bites rēķinu, ir iespējams ierobežot vairākos veidos - uzstādot Izmaksu kontroli, bloķējot Apple norēķinus vai visus mobilos maksājumus. To var paveikt ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Mobilie maksājumi un/vai Norēķini, izmantojot mobilo operatoru.
Google Play
Atver Google Play mobilo aplikāciju, izvēlnē atrodi pogu Maksājumu veidi. Tālāk izvēlieties opciju Maksājuma veida pievienošana un vajadzīgo apmaksas veidu. Seko tālākajām instrukcijām.
Apple Store
Lai mainītu maksājumu veidu savā viedtālrunī, seko šīm instrukcijām:
• no iTunes Store vai App Store platformas atver Apple ID kontu vai sadaļā Settings izvēlies iTunes & App Store;
• nospied View Apple ID, pieslēdzies ar Touch ID vai izmanto e-pastu un paroli;
• izvēlies Payment Information;
• nomaini maksājumu informāciju vai noņem to pavisam. Lai noņemtu maksājumu veidu, izvēlies None. Ja Tev neizdodas pilnībā noņemt maksājuma veidu, meklē palīdzību šeit;
• apstiprini savu izvēli ar Done.
Plašāku informāciju par maksājumu veida maiņu meklē šeit.
Uz visiem pirkumiem Google Play un Apple Store attiecas Bites kredītlimits un Bites kontam uzstādītā Izmaksu kontrole. Dienas limits pirkumiem Google Play lietotnē ir 50 EUR. Visu paaugstinātas maksas pakalpojumu pirkšanas summa pēdējo 30 dienu periodā nedrīkst pārsniegt 300 EUR. Limita pārsniegšanas gadījumā maksājums netiks pieņemts, bet Tu par nepieņemto maksājumu tiksi brīdināts ar SMS. Mēs nosūtīsim arī atgādinājuma SMS, kad tuvosies paaugstinātas maksas pakalpojumu pirkumu limits.
Google Play izmantošanas noteikumi.
Apple mediju pakalpojumu noteikumi šeit.
Paaugstinātas maksas zvanu brīdinājums
Tas ir pakalpojums klientu sirdsmieram – brīdinājums par zvaniem uz paaugstinātās maksas numuriem.
Mēs piedāvājām 2 dažādus brīdinājumus. Vau Vau – šo pakalpojumu vari pieslēgt, lai katru reizi, zvanot uz paaugstinātas maksas numuru, Tu dzirdētu brīdinošu suņa rējienu klausulē. Ja neesi pārliecināts par to, vai vēlies veikt zvanu, pārtrauc to. Pēc zvana pārtraukšanas dažu minūšu laikā atnāks SMS ar zvana izmaksām. Pēc tās saņemšanas varēsi izlemt – zvanīt vai nezvanīt.
Balss brīdinājums – no 2018. gada 1. janvāra ir spēkā prasība informēt klientus par zvaniem, ja sarunas minūtes maksa pārsniedz 0,0298 € (bez PVN). Par dārgāku zvanu Bite informēs ar balss paziņojumu pirms savienojuma, nosaucot arī paredzētā zvana izmaksas minūtē. Pēc balss paziņojuma izskanēšanas ir iespējams izvēlēties – pārtraukt vai turpināt iesākto zvanu.
Vau vau jeb suņa rējienu klausulē vari pieslēgt pavisam vienkārši – sūti SMS ar tekstu VAU IN uz numuru 1600. Savukārt atslēgt to varēsi, nosūtot SMS tekstu VAU OUT uz 1600.
Balss brīdinājums būs automātiski pieslēgts visiem klientiem. Ja tomēr vēlies no tā atteikties, raksti mums uz info@bite.lv, zvani uz 1601 vai ienāc kādā no Bites saloniem.
Jā, šis pakalpojums ir bez maksas.
No 2018. gada 1. janvāra ir spēkā prasība informēt klientus par zvaniem, ja sarunas minūtes maksa pārsniedz 0,0298 € (bez PVN). Par dārgāku zvanu Bite informēs ar balss paziņojumu pirms savienojuma, nosaucot arī paredzētā zvana izmaksas minūtē. Pēc balss paziņojuma izskanēšanas ir iespējams izvēlēties - pārtraukt vai turpināt iesākto zvanu.
Šis pakalpojums pieejams šādiem ar tarifu plāniem: Bite 1,5 GB, Bite 4 GB, Bite 5 GB, Bite 8 GB, Bite 20 GB, Bite 30 GB, Bite 50 GB, Bite Neierobežots Baltijā 5G, Bite Neierobežots Baltijā, Bite Vietējais 100 MB, Bite Starts, Bite Skolēniem un Bite Jauniešiem. Bites klientiem pakalpojums ir pieejams bez papildu maksas.
Citi papildpakalpojumi
Apdrošināšanas produkta informatīvais dokuments no 01.07.2022
Mobilās ierīces ekrāna apdrošināšanas pakalpojuma lietošanas noteikumi
Ievadot šos kodus telefonā un nospiežot zvanīšanas pogu, uz ekrāna redzēsi noderīgu informāciju:
*#06# | Pārbaudīt telefona IMEI (International Mobile Equipment Identity) numuru |
*#7760# | Ražotāja sērijas numurs |
*#0000# | Telefona programmatūras pārbaude |
Pakalpojums | Nobloķēt | Atbloķēt |
Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide | *35*bloķēšanas kods# OK | #35*bloķēšanas kods# OK |
Izejošie zvani, SMS, datu pārraide | *33*bloķēšanas kods# OK | #33*bloķēšanas kods# OK |
Ienākošie zvani | *35*bloķēšanas kods*11# OK | #35*bloķēšanas kods*11# OK |
Izejošie zvani | *33*bloķēšanas kods*11# OK | #33*bloķēšanas kods*11# OK |
Ienākošie SMS | *35*bloķēšanas kods*16# OK | #35*bloķēšanas kods*16# OK |
Izejošie SMS | *33*bloķēšanas kods*16# OK | #33*bloķēšanas kods*16# OK |
Starptautiskie zvani un SMS | *331*bloķēšanas kods# OK | #331*bloķēšanas kods# OK |
Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide, atrodoties ārzemēs | *351* bloķēšanas kods# OK | #351* bloķēšanas kods# OK |
Ienākošie zvani, atrodoties ārzemēs | *332*bloķēšanas kods# OK | #332*bloķēšanas kods# OK |
Vari apmaksāt Mobilly pakalpojumus – auto stāvvietas, transporta biļetes un iebraukšanu Jūrmalā, izmantojot Mobilly – un summa tiks pieskaitīta Bites rēķinam.
Viss, kas nepieciešams – lejuplādē Mobilly aplikāciju, izvēlies atbilstošo stāvvietas zonu, tad atzīmē atbilstošo automašīnu un izvēlies "Maksāt pie Bites rēķina". Mobilly maksājuma pievienošana Bites rēķinam maksā 0,25 EUR.
Ja vēlies apmaksāt stāvvietu ar SMS palīdzību, tad, lai aktivizētu stāvvietas apmaksu, jāsūta SMS ar tekstu MSTART, mašīnas numuru un stāvvietas zonas burtu uz numuru 1859, piemēram, MSTART GA5785 A.
Vairāk informācijas lasi šeit:https://www.bite.lv/lv/mobilly
Pieslēdz Balss pastu – sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts+ vai arī ienāc www.manabite.lv sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi un izvēlies Balss pasts.
Pieslēdzot Balss pastu, Tev automātiski tiks atslēgts zvanu reģistra pakalpojums.
Lai atslēgtu Balss pastu, sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts- vai arī izdari to pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv
PAR MOBILO PĀRVEDUMU
Ar mobilo pārvedumu Tu vari pārskaitīt naudu uz jebkuru numuru, kas lieto Bites priekšapmaksas pakalpojumu. To vari veikt, ja esi Bites pēcapmaksas vai priekšapmaksas pakalpojumu lietotājs, vienīgi ņem vērā - ja mobilo pārvedumu vēlies veikt no pēcapmaksas numura, tad par šo numuru ir jābūt apmaksātiem vismaz pēdējiem 3 Bites rēķiniem.
SVARĪGI ZINĀT
- viena mobilā pārveduma limits ir 10 EUR;
- mobilo pārvedumu vienam un tam pašam numuram var veikt 1 reizi diennakts laikā;
- no dažādiem numuriem mobilo pārvedumu var saņemt ne biežāk kā 2 reizes diennakts laikā;
- 30 dienu laikā iespējams veikt ne vairāk kā 5 mobilos pārvedumus ar kopējo limitu 30 EUR apmērā;
- 30 dienu laikā var arī saņemt ne vairāk kā 5 mobilos pārvedumus ar kopējo limitu 30 EUR apmērā.
Priekšapmaksas klientam limits naudas nosūtīšanai ir 30 EUR pēdējās 30 dienās uz vienu konkrētu numuru, bet, sūtot uz dažādiem numuriem, kopējais naudas nosūtīšanas apjoms nav ierobežots.
KĀ VEIKT MOBILO PĀRVEDUMU?
Ja vēlies pieslēgt pakalpojumu „Mobilais pārvedums”, nosūti SMS ar tekstu “PP+” uz 1600. Pēc tam to varēsi lietot, kad vien nepieciešams.
Lai pieprasītu naudu no cita lietotāja, nosūti SMS ar tekstu “LUDZU B,BB 371xxxxxxxx” uz 1600, kur:
- B,BB ir summa eiro, ko vēlies pieprasīt;
- 371xxxxxxxx ir Bites pēcapmaksas numurs, no kā vēlies naudu pieprasīt.
Piemēram, LUDZU 1,20 37125544311.
Lai apstiprinātu naudas pieprasījumu, atbildi uz pieprasījuma īsziņu, nosūtot atbildes SMS ar tekstu “JA”.
Lai pārskaitītu naudu, sūti SMS ar tekstu “PP B,BB 371xxxxxxxx” uz 1600, kur:
- B,BB ir summa eiro, ko vēlies pārskaitīt;
- 371xxxxxxxx ir Bites priekšapmaksas numurs, kam vēlies šo naudu pārskaitīt.
Piemēram, PP 1,20 37125544311
Atceries - mobilo pārvedumu Tu vari atcelt 5 minūšu laikā, piemēram, ja netīšām esi kļūdījies telefona numurā. Šādā gadījumā sūti SMS ar tekstu “STOP” uz 1600.
Ja vēlies atslēgt pakalpojumu „Mobilais pārvedums”, nosūti SMS ar tekstu “STOP PP” uz 1600. Ņem vērā, ka pēc atslēgšanas mobilos pārvedumus vairs nevarēsi veikt.
“Apple” ierīču lietotāji var izmantot “Family Sharing” rīku, kas brīdī, kad bērns vēlas kaut ko lejupielādēt ierīcē, nosūta vecākiem pieprasījumu izvērtēt un apstiprināt šo darbību. Savukārt “Android” operētājsistēmas ierīcēs pieejams “Google Family Link”, kurā no vecāku telefona iespējams kontrolēt bērna laiku pie ekrāna, patērēto saturu, kā arī lietotnes, kas tiek lejupielādētas bērna ierīcēs.
Parūpēties par bērnu drošību internetā palīdz arī daudzveidīgas aplikācijas, kas ļauj noteikt saturu, kas atvasei pieejams internetā. Piemēram:
# “Qustodio” - palīdz pieskatīt bērnu attālināti un nodrošina saziņu bīstamās situācijā.
#”Kaspersky Safe Kids” - pieskata bērna aktivitātes digitālajā pasaulē un ārpus tās
# “Norton Family” - monitorē bērna tiešsaistes aktivitātes
# “Mama Bear” - palīdz noteikt bērna atrašanās vietu gan fiziskā, gan digitālā vidē
Šis pakalpojums sarunas laikā ļaus redzēt citu ienākošo zvanu. Tas ir bez maksas, un aktivizēt vai izslēgt to vari ar šīm kombinācijām:
*43# un zvana poga – ieslēgt līdzsavienojumu;
#43# un zvana poga – izslēgt līdzsavienojumu.
Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie Zvanu iestatījumiem.
Uzstādīt pāradresāciju iespējams vairākos veidos:
• sava telefona zvanu iestatījumos;
• zvanot uz 1601 vai 25851601, taču šajā gadījumā būs iespējama tikai beznosacījuma (tiek pāradresēti visi zvani) pāradresācija un tikai pēcapmaksas numuriem;
• izmantojot MMI kodus (skaties tabulu zemāk).
Pāradresācijas pakalpojumus | Aktivēt | Deaktivēt un pilnībā atslēgt (izdzēst numuru) | Deaktivēt un atslēgt uz nenoteiktu laiku (saglabāt numuru) | Statuss | Atjaunot (ja ir saglabāts numurs) |
Beznosacījumu pāradresācija | |||||
Visus zvanus | *21*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##21# | #21# | *#21# | *21# |
Pāradresācija pēc nosacījumiem | |||||
Ja aizņemts | *67*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##67# | #67# | *#67# | *67# |
Ja nav atbildes | *61*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##61# | #61# | *#61# | *61# |
Ja nav zonā (tīkla pārklājumā) | *62*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##62# | #62# | *#62# | *62# |
Visi četri pāradresācijas veidi | *002*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##002# | #002# | *#002# | *002# |
Visi nosacījumu pāradresācijas veidi | *004*telefona numurs uz kuru pāradresēt# | ##004# | #004# | *#004# | *004# |
Piemēram, Aktivizēt visu zvanu pāradresāciju var, ievadot *21*( 8 zīmju numurs, uz kuru pāradresē)# ZVANĪŠANAS POGA, To var veikt tikai pēcapmaksas numuriem.
Zvanu pāradresācija maksā saskaņā ar pieslēgto tarifu plānu. Pāradresāciju iespējams veikt tikai uz Latvijas telefonu numuriem.
Pāradresācija uz Bites numuriem ir bezmaksas.
Ja Tev ir tarifs Vietējais vai Vietējais 100MB, tad, lai pāradresācija darbotos arī ārpus Latvijas, nepieciešams aktivizēt viesabonēšanas pakalpojumu.
Ja Tavs telefons bija izslēgts vai atradās ārpus uztveršanas zonas, Tu saņemsi SMS ar numuriem, zvanu laikiem un veikto zvanu skaitu, kuri Tevi centās sasniegt. Tas ir bezmaksas pakalpojums. Lai pieslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR+ Lai atslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR-
Izmantojot šo pakalpojumu, brīžos, kad Tu kādam zvanīsi, zvana saņēmējs nevarēs redzēt Tavu numuru.
Pakalpojumu vari pieslēgt ManaBite pašapkalpošanās lapā vai aplikācijā (sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi).
Vai arī aktivizē to savā telefonā, ievadot kombināciju:
*31# un zvana poga – ieslēgt sava numura slēpšanu;
#31# un zvana poga – izslēgt sava numura slēpšanu.
Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie zvanu iestatījumiem.
Mobilā satura pakalpojumi mēdz būt daudz un ļoti dažādi - tie var būt gan izklaides - spēles, video, mūzikas, iepazīšanās, gan maksa par konkrētu pakalpojumu - stāvvietu, transporta biļeti vai sludinājumu.
Satura nodrošinātāji ir atbildīgi, lai tiktu sniegta informācija gan par saturu, gan par tā lietošanas maksu, kā arī iespēju pieteikties un atteikties no pakalpojuma.
Mobilā satura pakalpojumiem var pieteikties gan sūtot SMS, gan internetā, gan veicot zvanu. Maksu par šiem pakalpojumiem nosaka pakalpojuma sniedzējs, un tai jābūt norādītai pirms tiek veikta satura pakalpojuma iegāde. Pērkot mobilā satura pakalpojumu var izvēlēties maksāt arī abonēšanas maksu - tas nozīmē, ka reizi noteiktā laika periodā (dienā, nedēļā, mēnesī) pakalpojums tiks pagarināts un par to tiks nosūtīta sms uz Tavu tālruni, kā arī Tavam telefona rēķinam tiks pieskaitīta mobilā satura lietošanas maksa saskaņā ar mobilā satura pakalpojuma sniedzēja noteikto cenrādi.
Uzzini kādus pakalpojumus esi izmantojis, sazinoties ar satura nodrošinātāju.
Pakalpojuma numurs (kods) | Pakalpojuma sniedzēja nosaukums | Kontakti |
1897 | MobiGW OU | 67151240 |
1868, 8889 | Netsmart International LTD | help@laikamobile.com 67881528 |
1885, 1863 | Link Mobility OY | 67226177 |
1881 | SMS solutions SIA (CDR SIA) | 67443092 |
1838, 8403, 8404, 8800 | Sales.lv SIA | 67274479 |
1800 | T2R SIA | 67502788 (klientu apkalpošanas centrs) 67271410 (tikai draugiem.lv portāla pakalpojumi) |
1859 | Mobilly SIA | 1859 22001859 |
8403, 8404, 8800 | Latvenergo AS | 80200400 |
1851 | SS SIA | 67333317 |
TVNET | palidzesim@tvnetgrupa.lv 26651515 |
Lai sūtītu un saņemtu MMS, Tavā un Tava drauga telefonā jābūt iestatītai MMS funkcijai.
Lai saņemtu iestatījumus, nosūti SMS ar tekstu START uz numuru 1600. Pēc SMS saņemšanas -saglabā iestatījumus, izslēdz un ieslēdz savu telefonu. Ja kaut kas nedarbojas, vienkārši piezvani uz tālruni 1601 un jautā palīdzību mūsu konsultantam.
Liec aiz auss, ka MMS Tev būs iespējams nosūtīt tikai Bites tīklā.
MMS tarifi
Multimediju ziņas (MMS) sūtīšana Bites tīklā | 0,21 EUR |
Multimediju ziņas (MMS) saņemšana | 0,00 EUR |
Cenas norādītas ar PVN 21%.
MMS iestatījumi
Settings > General > Network > Cellular data network > MMS > APN – mms
Username (lietotājvārds) | mms@mms |
Password (parole) | mms |
MMSC | http://mmsc/servlets/mms |
MMS Proxy (MMS starpniekserveris) | 192.168.150.2:8080 |
MMS max message size | tukšs |
MMS ua prof url | tukšs |
Ļauj savam vecajam telefonam, planšetei, datoram vai viedpulkstenim kļūt par daļu no jaunā. Bite ir gatava novērtēt Tavu esošo ierīci un vērtējuma summu Tu vari izmantot kā maksājuma daļu, iegādājoties jauno ierīci par pilnu cenu vai kā pirmo iemaksu, iegādājoties to nomaksā. Atkarībā no vecās ierīces stāvokļa, vērtējuma summa ir no 1 līdz 800 EUR.