Digitālā, interaktīvā TV un citi pakalpojumi

Televīzijas pakalpojumi

Tarifu plānsStandarta cenaKanālu sarakstsLīguma kopsavilkums un tarifu plāna apraksts
Starta12,00 €Kanāli
  • Līguma kopsavilkums
  • Tarifu plāna apraksts
Standarta14,50 €Kanāli
  • Līguma kopsavilkums
  • Tarifu plāna apraksts
Pilnais16,50 €Kanāli
  • Līguma kopsavilkums
  • Tarifu plāna apraksts

Vai atbilde bija noderīga?

Tarifu plānsStandarta cenaKanālu sarakstsLīguma kopsavilkums un tarifu plāna apraksts
Starta12,00 €Kanāli
  • Līguma kopsavilkums
  • Tarifu plāna apraksts
Standarta14,50 €Kanāli
  • Līguma kopsavilkums
  • Tarifu plāna apraksts
Pilnais16,50 €Kanāli
  • Līguma kopsavilkums
  • Tarifu plāna apraksts

Vai atbilde bija noderīga?

Tarifu plānsStandarta cenaKanālu sarakstsLīguma kopsavilkums un tarifu plāna apraksts
Starta6,50 €Kanāli
  • Līguma kopsavilkums
  • Tarifu plāna apraksts
Standarta6,90 €Kanāli
  • Līguma kopsavilkums
  • Tarifu plāna apraksts

Vai atbilde bija noderīga?

Interaktīvo un Open TV vari skatīties arī sekojošās aplikācijās, lai arī kur Tu atrastos:

Vai atbilde bija noderīga?

Biežāk uzdotie jautājumi par televīzijas pakalpojumiem

Atteikties no TV pieslēguma ir iespējams:
  • •    Aizpildot iesniegumu salonā
  • •    Sūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz info@bite.lv
  • •    Autorizējoties manabite.lv ar internetbanku, Smart-ID vai eParakstu un aizpildot terminācijas pieteikumu

Ņem vērā, ka gadījumā, ja izmanto nomas ierīces (piemēram dekoderi ar viedkarti, vai rūteri) pirms pakalpojuma terminēšanas tas ir jāatgriež:
  • •    Bites salonā
  • •    Bites galvenajā birojā Rīgā, Uriekstes ielā 2a-24, 1. stāvā. Biroja darba laiks: 09:00 - 17:00 (no pirmdienas līdz ceturtdienai), 09:00 - 16:00 (piektdienās). Ierīces var atgriezt tikai persona, kura tās ir iegādājusies

Vai atbilde bija noderīga?

Pirmkārt, vajadzētu pārbaudīt, vai kabelis, kas pienāk pie televizora, atrodas antenas ligzdā, ja ar to viss ir kārtībā, tad nepieciešams sazināties ar Bites tehnisko dienestu zvanot 1601 (no Bites numura), vai 25851601 (no citu operatoru numuriem).

Ja izmanto digitālo vai interaktīvo TV, pārliecinies, ka HDMI vads ir pieslēgts pie TV, TV ir izvēlēta pareizā ievade kā arī pamēģini atvienot un pievienot dekoderi elektrībai.

Vai atbilde bija noderīga?

Ar Bites rēķinu apmaksas kārtību vari iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Telefonija

Abonēšanas maksa 9,00 €/mēn.
Tarifu plānā iekļautas bezmaksas telefonsarunas uz visiem fiksētajiem un mobilajiem tīkliem Latvijā par vienu fiksētu mēneša maksu.

Ar starptautisko zvanu tarifiem vari iepazīties šeit.
Ar tarifiem zvaniem uz īsajiem un paaugstinātas maksas numuriem uz vari iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Biežāk uzdotie jautājumi par telefonijas pakalpojumiem

Telefona aparāta HUAWEI ETS3125i instrukciju varat aplūkot šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Nē. Fiksētas telefonijas pakalpojums tiek nodrošināts tikai līdzšinējiem klientiem. Jauniem klientiem ir pieejams plašs klāsts mobilo tarifu plānu, kā arī Fiksētā līnija tarifu plāni biznesa klientiem.

Vai atbilde bija noderīga?

Fiksētas telefonijas tarifu plāniem nav pieejama izmaksu kontrole.

Vai atbilde bija noderīga?

Telefonsarunu izdruku vari atrast manabite.lv.

Vai atbilde bija noderīga?

Elektrība

AS Sadales tīkls piegādās elektroenerģiju tāpat kā līdz šim, neatkarīgi no elektroenerģijas tirgotāja. Sadales tīkls arī turpmāk veiks skaitītāju apkalpošanu, kontroli, jaunu pieslēgumu ierīkošanu, remontdarbus, kā arī bojājumu novēršanu.

Vai atbilde bija noderīga?

Rēķinu par izmanto elektroenerģiju Tu saņemsi atsevišķi no pārējiem Bites pakalpojumiem, pēc 10. datuma.

Vai atbilde bija noderīga?

Katru mēnesi līdz 3. datumam klientam būs jānodod skaitītāja rādījumi. Tos varēs nodot:
  • •    Pašapkalpošanās mājaslapā e-st.lv
  • •    Rakstot e-pastu uz info@bite.lv brīvā formā, norādot abonenta kodu un skaitītāja rādījumu uz tekošā mēneša 1. datumu
  • •    Zvanot 1601 (no Bites numura) vai 25851601 (no citu operatoru numuriem)
  • •    Bites klientu apkalpošanas centros
  • •    Skaitītāju rādījumu kontroli vidēji reizi gadā turpinās veikt AS Sadales tīkls

Vai atbilde bija noderīga?

Nē. Elektroenerģijas pakalpojumi šobrīd netiek piedāvāti jauniem klientiem.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601