Katrā Bites rēķinā ir norādīts rēķina apmaksas datums. Ja līdz tam nebūsim saņēmuši apmaksu par Tava konta Bites pakalpojumiem, būsim spiesti tos ierobežot - pirms tam nosūtīsim Tev arī atgādinājumu SMS vai e-pastu uz Tavu norādīto e-pasta adresi. Ja pēc atgādinājuma un rēķinā norādītā datuma joprojām nebūsim saņēmuši rēķina apmaksu, par visām kalendārajā mēnesī veiktajām pakalpojumu atjaunošanām tiks piemērota Pakalpojumu atjaunošanas maksa 2,00 EUR (ar PVN) apmērā (ar Bites cenrādi varat iepazīties
šeit) - gan situācijās, kad pakalpojumi atjaunosies automātiski, gan reizēs, kad to atjaunošanu veiks Bites klientu apkalpošanas speciālists pēc saziņas ar Tevi. Pakalpojumu atjaunošanas maksa tiks iekļauta Tavā nākamā mēneša rēķinā.
Atgādinām, ka, lai ātrāk atjaunotu Bites pakalpojumus, nepieciešams reģistrēt maksājumu - to visātrāk varat paveikt pats, zvanot uz 1617.