Viedais zvanu pārvaldnieks
Jūsu uzņēmuma biznesa klases saziņa vienuviet. Tagad Bite piedāvā pieslēgt Viedajam zvanu pārvaldniekam gan uzņēmuma fiksētos sakarus, gan mobilo telefonu numurus.
Biznesa līmeņa saziņa
Pārraugiet zvanu plūsmu
Pārvaldiet un organizējiet visa uzņēmuma saziņu ar Viedo zvanu pārvaldnieku.
Ietaupiet līdzekļus
Pakalpojums ļauj Jūsu uzņēmumam samazināt telefonsarunu pārvaldīšanas izdevumus.
Administrējiet internetā
Pārvaldiet pakalpojuma iestatījumus mājaslapā no jebkuras vietas un jebkurā laikā.
Jaunums!
Viedais zvanu pārvaldnieks
arī fiksētajiem sakariem
Pakalpojuma funkcijas
Viedā sarunu pārvaldnieka vērtīgākie risinājumi Jūsu biznesam.
Izvēlieties gudru uzņēmuma zvanu pārvaldīšanu
Jūs varat pieslēgt Viedo zvanu pārvaldnieku gan mobilajiem, gan fiksētajiem uzņēmuma sakariem vai pievienot pakalpojumam abus sakaru veidus kopā.
Pieteikties konsultācijaiBiežāk uzdotie jautājumi
Jūs varat pieteikties pakalpojumam mājas lapā, kā arī zvanot Bites Biznesa apkalpošanas komandai pa telefonu 22550000.
Esošajiem Bites biznesa klientiem pakalpojumam visērtāk pieteikties, sazinoties ar uzņēmuma Bites biznesa menedžeri vai pieslēgt pašiem, izmantojot pašapkalpošanās portālu manabite.lv
Ja rodas tehniski traucējumi Viedais zvanu pārvaldnieks darbībā, lūgums sazināties ar Jūsu uzņēmuma biznesa menedžeri vai zvanīt Bites Biznesa apkalpošanas komandai uz tālruni 22550000
Pakalpojumu var izmantot tikai Latvijas teritorijā un tikai tad, ja Abonents ir reģistrēts Latvijas teritorijā esošās mobilo sakaru stacijās. Izmantojot viesabonēšanas pakalpojumu (pieslēdzoties ārvalstu operatora mobilo sakaru stacijām), Viedais zvanu pārvaldnieks nedarbosies, bet Abonents varēs veikt un saņemt zvanus tāpat kā abonentiem, kas neizmanto Viedā zvanu pārvaldnieka pakalpojumu.
Viedā zvanu pārvaldnieka pakalpojuma izmantošanas laikā, apstrādājot personas datus, Abonentam par saviem līdzekļiem jānodrošina apstrādāto personas datu aizsardzība, izmantojot pienācīgus tehniskos līdzekļus un veicot organizatoriskos pasākumus, kas paredzēti apstrādāto personas datu aizsardzībai no prettiesiskas iznīcināšanas, sabojāšanas, izmainīšanas, pazaudēšanas, atklāšanas, kā arī no jebkādas pretlikumīgas apstrādāšanas. Šiem pasākumiem jānodrošina nepieciešamais aizsardzības līmenis, kas atbilst apstrādājamo datu veidam un to apstrādes riskiem. Abonentam, ja nepieciešams, šādiem pasākumiem jānodrošina ieviešanas izmaksas, turklāt jānosaka arī datu apstrādes veids, apjoms, konteksts un mērķi, kā arī apstrādes risks fizisko personu, kuru personas dati tiek apstrādāti, tiesībām un brīvībai. Bite neatbild par Abonentam nodarītajiem zaudējumiem/kaitējumu, kas radušies nepareizas un / vai prettiesiskas personas datu apstrādes rezultātā, pakalpojuma Viedais zvanu pārvaldnieks, izmantošanas laikā.