ManaBite

Reģistrācija un autorizācija

Esam parūpējušies par papildu drošību aplikācijai. Visiem klientiem, lejuplādējot aplikāciju, būs jāizdomā PIN kods. Šo PIN kodu nāksies ievadīt katru reizi, atvērot aplikāciju savā viedierīcē.

Ja vēlies un Tava viedierīce to atbalsta, savai drošībai un ērtībai vari uzstādīt pirkstu nospiedumu. Atver Uzstādījumi > Aplikācijas uzstādījumi > Drošības uzstādījumi un izvelies iespēju aktivizēt pirkstu nospiedumu.

Vai atbilde bija noderīga?

Neuztraucies, ja Tev nav internetbankas, vari autorizēt profilu ar klienta paroli. Izvēlies, ko vēlies izmantot – ManaBite interneta portālu vai mobilo aplikāciju.

Pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv

Iestatījumos jāizvēlas Kontu / numuru iestatījumi, tālāk Pievienot kontu ar klienta paroli. Jāņem vērā, ka klienta parole jāieraksta tieši tā, kā tā bija ierakstīta līgumā (ievērojot mazos/lielos burtus, ja tādi ir, atstarpes u.t.t.). Konts tiks pievienots ar pilnām tiesībām un redzēsi visus numurus, kas piesaistīti šim kontam.

ManaBite mobilā aplikācija

Ieejot profilā, Statistikas sadaļā Tev būs jāuzspiež uz cilvēka simbola. Tālāk spied uz plusiņa, Tev būs jāievada savs klienta numurs un klienta parole. Esi uzmanīgs, parolei jābūt rakstītai tieši tā, kā biji norādījis to līgumā, ievērojot visus mazus un lielus burtus, atstarpes un speciālus simbolus, ja tādi Tev bija. Pēc informācijas ievadīšanas būs jānospiež “Pievienot kontu”.

Vai atbilde bija noderīga?

Pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv

Iestatījumos jāizvēlas Kontu / numuru iestatījumi, tālāk Pievienot kontu ar klienta paroli. Esi uzmanīgs, parolei jābūt rakstītai tieši tā, kā biji norādījis to līgumā, ievērojot visus mazus un lielus burtus, atstarpes un speciālus simbolus, ja tādi Tev bija. Konts tiks pievienots ar pilnām tiesībām un redzēsi visus numurus, kas piesaistīti šim kontam.

ManaBite mobilā aplikācija

Ieejot profilā, Statistikas sadaļā Tev būs jāuzspiež uz cilvēka simbola. Tālāk spied uz plusiņa, Tev būs jāievada savs klienta numurs un klienta parole. Esi uzmanīgs, parolei jābūt rakstītai tieši tā, kā biji norādījis to līgumā, ievērojot visus mazus un lielus burtus, atstarpes un speciālus simbolus, ja tādi Tev bija. Pēc informācijas ievadīšanas būs jānospiež “Pievienot kontu”.

Vai atbilde bija noderīga?

Pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv

Ja vēl neesi reģistrējies ManaBitē, izmanto šo saiti: https://www.manabite.lv/lv/register/ Ievadi savu e-pastu un izdomā paroli, kas būs jāievada divreiz pie reģistrācijas.

Ja e-pasts sakrīt ar Bites līgumā norādīto, uzreiz redzēsi pilnu informāciju par numura statistiku, rēķiniem, tarifiem un ierīcēm.

Ja informāciju profilā neredzi, tad ir jāveic autorizācija, lai apstiprinātu profilu un informācija par numuru parādītos ManaBitē. To var izdarīt 2 veidos:

1. Veicot autorizāciju ar internetbanku. Jāienāk iestatījumos, tad jāizvēlas Profila iestatījumi un pēc tam Autorizēties ar internetbanku. Autorizācija ir jāveic tikai vienreiz.

2. Pievienojot kontu ar klienta numuru un klienta paroli. Iestatījumos jāizvēlas Kontu / numuru iestatījumi, tālāk Pievienot kontu ar klienta paroli. Jāņem vērā, ka klienta parole jāieraksta tieši tā, kā tā bija norādīta līgumā (ievērojot mazos/lielos burtus, ja tādi ir, atstarpes u.t.t.).
 

ManaBite mobilā aplikācija

Lejuplādē mobilo aplikāciju Google Play vai Apple Store. Reģistrē savu e-pasta adresi un izdomā paroli. Atceries, ja reģistrēsies ar to pašu e-pastu, ko norādīji Bites līgumā, reģistrācija aizņems mazāk laika.
Ja reģistrējies ar citu e-pastu, pilnu informāciju profilā neredzēsi, tāpēc Tev būs jāveic autorizācija (tikai vienreiz). Izvēlies sev ērtāko autorizācijas veidu:

1. Ar internetbanku – atrodi sadaļu Uzstādījumi (zobrata ikona augšējā labajā stūrī), tad Mans profils. Izvēlies pogu “Autorizēties ar internetbanku”, tālāk sameklē savu banku un seko instrukcijām.

2. Ar klienta paroli – savā tukšajā profilā ieraudzīsi cilvēka simbolu, izvēlies to. Tālāk spied uz plusiņa, Tev būs jāievada savs klienta numurs un klienta parole. Esi uzmanīgs, parolei jābūt uzrakstītai tieši tā, kā biji norādījis to līgumā(ievērojot mazos/lielos burtus, ja tādi ir, atstarpes u.t.t.).

Vai atbilde bija noderīga?

ManaBite lietošana

ManaBite aplikācija ir ērta lietotne ikdienas lietošanai, kurā atradīsi svarīgākās pašapkalpošanās portāla funkcijas. Taču ņem vērā, ka dažas funkcijas būs pieejamas tikai pilnajā ManaBite web versijā:
  • SIM kartes bloķēšana;
  • Detalizētais rēķins pdf formātā;
  • Detalizēts pārskats .pdf, .csv, .xml vai .xlsx formātā;
  • PIN un PUK kodi;
  • GLP lietojums;
  • Tarifa plāna maiņa.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja gadījumā Tev ir nepieciešams nobloķēt SIM karti, vari to izdarīt ManaBite pašapkalpošanās portālā. Ienāc profilā, izvelies Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > SIM kartes bloķēšana.

Svarīgi! Jaunu SIM karti tam pašam numuram varēsi saņemt tikai Bites salonā, līdzi ņemot derīgu pasi vai ID karti. Pēc nobloķēšanas SIM karte ir jāatjauno 1 mēneša laikā.

Vai atbilde bija noderīga?

Tarifu plānu vari nomainīt ManaBite pašapkalpošanās portālā.

Pirms tarifa plāna maiņas jāatceras, ka pastāv noteikta kārtība, kā notiek tarifa maiņa:
   • Mainot tarifa plānu no lielāka uz mazāku, tarifa plāns mainās ar nākamo mēnesi;
   • Mainot tarifa no mazāka uz lielāku, jaunais tarifa plāns nomainās uzreiz.

Svarīgi! Tarifa plāna maiņas gadījumā atlaides un īpašie papildpakalpojumi netiek pārnesti uz jaunu tarifa plānu.

Tarifa maiņa soli pa solim ManaBitē:
   • Ienāc savā profilā www.manabite.lv;
   • Sānu izvēlnē noklikšķini uz Tarifu plāni;
   • Tālāk izvēlies nepieciešamo tarifu plānu;
   • Pēc tam redzēsi esošā un jaunā tarifu plāna salīdzinājumu. Ja piekrīti maiņai, spied “Pieslēgt”.

Vai atbilde bija noderīga?

To vari noskaidrot ManaBite pašapkalpošanās portālā vai aplikācijā.

Pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv
Ienāc savā profilā, izvelies sadaļu ierīces. Redzēsi informāciju par savām nomaksā esošajām ierīcēm – kāds ir nomaksas termiņš, cik mēneši atlikuši līdz izmaksai, kāda ir atlikusī summa.

ManaBite mobilā aplikācija
Izvēlies sadaļu Nomaksa, pavelc jeb “svaipo” to uz augšu. Ja ierīces ir vairākas, vari “svaipot” pa kreisi. Redzēsi informāciju par nomaksas termiņu, cik mēneši atlikuši līdz izmaksai, kāda ir atlikusī summa.

Vai atbilde bija noderīga?

Uzstādīt Izmaksu kontroli vari pats pašapkalpošanās portālā ManaBite vai aplikācijā. Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Tarifu plāni, tālāk Izmaksu kontrole.

Tev ir jānosaka summa, kuru vēlies uzstādīt (tā nedrīkst būt lielāka par tekošā rēķina summu), kā arī izmaksu kontroles veids – ar pakalpojumu ierobežošanu vai brīdinājuma SMS. Beigās jānospiež poga “Saglabāt”. Atceries, Izmaksu kontroles limits nevar pārsniegt tekošā mēneša rēķina summu.

Pieslēgt Izmaksu kontroli Bites priekšapmaksas numuram ir iespējams, nosūtot SMS ar tekstu "LIMIT 2.00" (piemēram LIMIT 2.00) uz 1600. Šādā veidā tiek noteikts kredīta atlikumu, kuru sasniedzot mēs izsūtīsim brīdinājuma SMS par tā sasniegšanu.

Vai atbilde bija noderīga?

ManaBitē pašapkalpošanās portālā un aplikācijā vari apmaksāt rēķinu ar internetbanku vai ar kredītkarti.

Ienākot savā profilā, izvēlies pogu “Apmaksāt” blakus vajadzīgajam rēķinam. Tev atvērsies logs, kurā redzēsi iespēju apmaksāt rēķinu ar internetbanku, bet blakus būs izvēlne kredītkarte. Atceries, ka kredītkartei ir jābūt reģistrētai iespējai veikt drošus pirkumus internetā.

Vai atbilde bija noderīga?

Pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv:
Ienāc savā profilā, parole būs redzama pirmajā lapā. Nospiežot uz actiņas simbola, redzēsi pašreizējo paroli. Ieraksti jaunu paroli un nospied “Saglabāt”.

Mobilā lietotne ManaBite:
Ienāc aplikācijā. Uzstādījumos sameklē sadaļu Bites līguma parole. Nospiežot uz actiņas simbola, redzēsi pašreizējo paroli. Ieraksti jaunu paroli un nospied “Saglabāt”.

Vai atbilde bija noderīga?

Detalizēto pārskatu par izmantotajiem pakalpojumiem vari apskatīties ManaBite pašapkalpošanās portālā (tikai interneta versijā). Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Detalizēts pārskats.
Tālāk nepieciešams atzīmēt laika periodu (no – līdz), kas Tevi interesē. Ja uz Tava vārda reģistrēti vairāki numuri, jāizvēlas vajadzīgais numurs un jānospiež Saņemt pārskatu. Ja nepieciešama informācija tikai par zvaniem vai tikai par SMS, tad vari atzīmēt izvēlnē, kādus tieši pakalpojumus vēlies redzēt pārskatā un jānospiež Saņemt pārskatu.
Tālāk varēsi izvēlēties pārskata formātu (.pdf, .csv, .xml vai .xlsx). Atzīmē vajadzīgo un skatīties pārskata failu.

Vai atbilde bija noderīga?

Vari uzstādīt Izmaksu kontroli un/vai bloķēt atsevišķus pakalpojumus.

Izmaksu kontrole:
Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Tarifu plāni, tālāk Izmaksu kontrole. Tev ir jānosaka summa, kuru vēlies uzstādīt (tā nedrīkst būt lielāka par tekošā rēķina summu), kā arī izmaksu kontroles veids – ar pakalpojumu ierobežošanu vai brīdinājuma SMS. Beigās jānospiež poga “Saglabāt”. Atceries, Izmaksu kontroles limits nevar pārsniegt tekošā mēneša rēķina summu.

Citi ierobežojumi:
Sadaļā Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība ir pieejams saraksts ar paaugstinātas maksas pakalpojumiem, kurus vari kontrolēt. Tie ir:
   • Mobilie maksājumi;
   • Norēķini, izmantojot mobilo operatoru;
   • Internets telefonā;
   • Internets telefonā, atrodoties ārzemēs;
   • Paaugstinātas maksas īsziņas.

Vai atbilde bija noderīga?

Izrakstītus rēķinus vari redzēt ManaBite pašapkalpošanās portālā un aplikācijā. Ņem vērā, ka aplikācijā redzēsi rēķina kopsavilkumu ar summām par katru no numuriem un ierīcēs, savukārt pašapkalpošanās portālā vari redzēt detalizēto rēķinu .pdf vai .xml formātā ar sīkāku izklāstu par visiem tēriņiem.

Pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv
Ienāc profilā, izvēlies sadaļu rēķini, tālāk sameklē vajadzīgo rēķinu. Nospiežot “Skatīties vairāk” ieraudzīsi vispārīgu pārskatu, nospiežot uz pdf vai xml simbola, ieraudzīsi detalizētu rēķinu.

ManaBite mobilā aplikācija
Ienāc ManaBitē, izvelies sadaļu Rēķini. Pavelc ekrānu jeb “svaipo” uz augšu. Tālāk Tev būs jāizvēlas vajadzīgais mēnesis un ieraudzīsi rēķina kopsavilkumu.

Vai atbilde bija noderīga?

Tekošā rēķinu summu un atšifrējumu vari redzēt pašapkalpošanās portālā ManaBite un ManaBite mobilajā aplikācijā.

Pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv
Ielogojies savā profilā, pirmajā lapā redzēsi logu “Tekošā mēneša pakalpojumi”:
Tā ir summa par numuru, ierīcēm, kas piesaistītas šim numuram, kā arī par papildu tēriņiem, ja tādi bija. Uzbraucot ar pelīti uz “i” simbolu pretī Papildu tēriņiem, redzēsi sīkāk no kādiem tēriņiem veidojas šī summa.
Neaizmirsti, ka, lai uzzinātu tekošā mēneša summu par citu numuru, lapas augšā zem Tava vārda un uzvārda izvēlnē ir jāizvēlas cits numurs.

ManaBite mobilā aplikācija
Ieejot aplikācijā, pašā augšā vienmēr redzēsi kopēju rēķina summu par tekošo mēnesi, kopā ar ierīču maksu, ja Tev ir paņemta nomaksā kāda ierīce.
Ja vēlaties uzzināt sīkāk par katru numuru, tad nepieciešams lapas apakšā pavilkt uz augšu nosaukumu Apskatīt sīkāk jeb uztaisīt “svaip” uz augšu. Tālāk pavelkot jeb “svaipojot” pa kreisi, varēsi redzēt interneta, zvanu, SMS lietojumu šajā mēnesī, kā arī pēdējā sadaļā – Izmaksas – var redzēt visus papildu tēriņus (nospiežot bultiņu uz leju, redzēsiet kādi tieši tēriņi bija, piemēram, zvani viesabonēšanā, MMS vai kāds cits pakalpojums).

Vai atbilde bija noderīga?

Ja esi pēcapmaksas numura īpašnieks, savu PIN un PUK kodu varēsi redzēt ManaBite pašapkalpošanās portālā (aplikācijā šī informācija nebūs pieejama). Ienāc savā profilā, tālāk izvelies Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601